neděle 1. září 2024

...pracovní

 neděle jako vyšitá....Pro mne.

Ráno jsem vstala už v 5 hodin. Jednak jsem byla vyspalá a pak jsem chtěla dělat něco málo práce za relativního chladu. Převlékla jsem všechno ložní prádlo, vyprala tři pračky, uklidila balkon a pověsila prádlo. A kousek po kousku douklízím věci, kam patří. Něco na záchod, něco do koupelny. Chtěla jsem si koupit takovou docela pěknou skříň s uzavřeným košem na prádlo a poličkami, ale asi ne. Připadá mi to, že by to bylo v koupelně moc těsné a to nechci. Mám dvě police ve skříňce pod umývadlem, koš na drobnosti na pračce a objednala jsem si v Ikea malý pojízdný vozík=police, jeden dám na záchod po straně a jeden do koupelny. A bude to tak akorát...Spíš musím koupit novou stěrku a prostředky na úklid skel na sprcháči, je tu hodně tvrdá voda a za pár dní to bude samá zaschlá bílá kapka.....


Potřebuju několik, asi tři, rohové poličky , jednu do sprchy, jednu k umývadlu a jednu nad pračku...Malé, nalepovací, nechci nic vrtat.
Ručníkový háček/Ikea jsem dneska dala výš, aby ručníky necouraly po zemi.
Od stěny ke stěně mám rozpínací tyč na sušení ručníků. Koupelna je mini, 1,50x1,50m.


Na podlaze velkoformátová dlažba, chtěla jsem co nejmíň spár....Váha z předsíně pod umývadlem, když už se pan Há denně neváží kvůli otokům....


Dole slonová kost a nad ní dlaždičky "patchworkové", jak já říkám, nenápadné. Byly taky asi skoro to nejdražší z rekonstrukce, hihihi.


Ráno byl chládek a docela větrno, teď už zase dusno a teplo. I v lesích na chatě, jak mi psala dcera.

Tak dneska zase jedno video z oblíbených, od Her68m2.
Léto, denní rutina.

Pěkný trh na malém městě, kytky, koše, drobnosti...A ve videu sestavování obrazu/okna ???? právě z těch kytek a drobnůstek, moc pěkné. Inspirace i pro "práci" s dětmi.
A zase nějaké vaření lososa s plody ze zahrady, taky moc pěkné pokoukání....
Nádherná krajina. Střední Německo, přibližně na stejné rovnoběžce jako my.


Jdu si udělat něco k obědu. A taky to tady stačí....
Myslím jako na moje zase skoro denní psaní.

Klidnou neděli všem.
💕💖❤💙💚💛💜




1 komentář:

  1. ... dobré odpoledne, jsem pravidelnou čtenářkou Vašeho blogu, ale dosud jsem nepsala žádné komentáře. Prohlídla jsem si Vaši zrekonstruovanou koupelnu - vypadá fantasticky. A snad se Vám bude hodit moje zkušenost s tvrdou vodou na sprchové zástěně - nejdřív jsem také pořídila stěrku, ale guma byla černá a dělala mi na kachličkách šmouhy a na zástěně nic moc. Nakonec se mi osvědčil naprosto jednoduchý postup - máme ve sprše ještě jeden starší dobře sající ručník a po každém sprchování, než vystoupíme ze sprchového koutu, setřeme jak kachličky tak zástěnu. Mějte pohodové dny Miluška

    OdpovědětVymazat

Děkuji za návštěvu a brzy zase na viděnou...

... a už zase je tu

 středa. Včera jsem vedla Simonku na zpívání a dneska pro změnu na nauku k flétně. Tu má ve čtvrtek a půjde s mámou. Ve městě spousta lidí, ...