neděle 22. září 2024

...dnešní nedělní ráno

 mě pěkně zaskočilo. Svým chladem. Léta spíme v ložnici bez zapnutého topení a při otevřené ventilačce. I v zimě. Dneska jsem se ale probudila před pátou hodinou a byla mi tak strašná zima, že jsem musela vstát a převléknout se do legín, bavlněného dlouhého trika a dokonce i ponožek. Možná za to mohla i lehká noční košile, taková jakoby chladivá letní. No nevím. Bylo jen 5 stupňů.

Už jsem si nešla lehnout, chvíli jsem si četla, maličko u toho pospávala a pak bylo šest hodin a já byla čilá.....Dost pozdě začalo vycházet slunce, měsíc byl ještě vysoko nad námi.



V sedm hodin byl mlhavý opar nad zemí a na teploměru 7 stupňů. Copak naši mladí na chatě ??? Máme v plánu jet tam příští týden společně, ale nevím nevím, hihihi.



Moje snídaně, velký kafáč plný až po okraj, tkzv. horynovský..... a chleba "slovanské semínko" od firmy Odkolek, s Lučinou.


Co dělat tak brzy ??? No, jít do virtuálního světa.

Japonka Nami včera odpoledne neměla nový příspěvek, což mě zarazilo. Publikuje každou sobotu mezi 13-15 hodinou našeho času. Přičti 7 hodin k našemu...takže večer u nich. Včera nic. Publikovala až večer našeho času, video dost dlouhé, hodinové, z jejího výletu do Kjóta.


Moc pěkné záběry nejen cesty rychlovlakem. Těch cca 370 km za dvě hodiny....Ale i ubytování v pěkném hotelu na dva dny a jednu noc, setkání se sestrami a neteří, návštěvy obchodů, kaváren, výlety do okolí....


Kibune s řekou, nádhernou přírodou, , tekoucími nudlemi....


 Všude přítomné mochi, taky je miluju....z asij. eshopů.....a vietnam. lepších obchodů všude v ČR.

 V minutě 9,24-5 na nábřeží řeky domy na kůlech, mihnou se ještě dál. To je poznámka k našim povodním, když spousta domků je v záplavové oblasti.... A spousta jiných detailů. Toto video se vymyká jejím pravidelným, která jsou kratší a většinou o vaření, zařizování bytečku a procházkách po Tokyu.
Ale moc pěkné, takové "dokumentární", nic si nezadá s těmi origo dukumentárními v TV. Nakonec doma peče dort a oslavuje 1,6 milionu sledujících. Gratuluju...Ráda navštěvuju...
💕💖💗

A aby toho nebylo z Japonska málo, tak mi vyskočilo při hledání Kjóta na internetu i toto....


Ano, jedna kapitola  z ročního cestování rodiny evule-kotule  na stránkách  https://www.svetuvstric.cz právě z cesty do Kjóto. Tam pobývali v pronajatém domečku. A v příspěvku je spousta zajímavostí a vtipných postřehů. Což je pro Evu typické.

💙💛💜

Chtěla jsem původně dneska psát o něčem jiném, ale toto Nami video moje plány změnilo. Myslím si, že je to daleko zajímavější téma, než ....atd.

Klidnou neděli všem.
💖💗❤💙💚💛💜








Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za návštěvu a brzy zase na viděnou...

...pěkně se nám

 ochladilo.... Dnešní nebe je opravdu proměnlivé. Lakonicky, řečí předpovědi počasí, je polojasno. ...knihovna v části Vily paní Lipčíkové.....