středa 11. září 2024

...a dneska

 ještě jeden příspěvek.

Nové video od Kitchen Story z Koreje. I druhé dítě odchází na studia do USA, do Bostnu. Letí tam tedy 4, a pak se vrací jen rodiče...Měli jen 6 kufrů....

Zařizování bydlení, nákupy, návštěvy korejských i jiných restarací, procházky po Bostonu.

https://www.cksen.cz/blog/boston/


Videjko moc pěkné.
💙💚💛💜

Zase jsem tedy byla jednou virtuálně v jiném městě našeho světa.
 I když včera jsem na Prima ZOOM koukala na další díl měst Ameriky pohledem shora....Včera byl stát New York : taky moc zajímavé, města, krajina, příroda, jezera a historie.
New York
Hlavní městoAlbany
Největší městoNew York
Počet obyvatelasi 19 200 000
Rozloha20 168 km²
Finanční a kulturní centrum USA

Tak jsem si pocestovala prstem po mapě a zase půjdu po svých.
 Taky jsem měla před lety pocity jako má ona na konci videa. Najednou s panem Há sami. Nejříve dcera studovala VŠ v Pardubicích a potom doktorandské studium v Olomouci. A tam už zůstala. A jsem tady teď i já, bohužel už bez pana Há. Ale ty čtyři roky s mladými a vnoučaty pro nás oba moc znamenaly. Pro oba.
A znamenají....

Klidný den všem.
💖💗❤💙💚💛💜

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za návštěvu a brzy zase na viděnou...

... a už zase je tu

 středa. Včera jsem vedla Simonku na zpívání a dneska pro změnu na nauku k flétně. Tu má ve čtvrtek a půjde s mámou. Ve městě spousta lidí, ...