sobota 28. září 2024

...pěkně se nám

 ochladilo....

Dnešní nebe je opravdu proměnlivé. Lakonicky, řečí předpovědi počasí, je polojasno.



...knihovna v části Vily paní Lipčíkové....



Ráno jsem vyluxovala a vytřela, pak jsem přemýšlela nad kytkami v bytě, musím to trochu přeházet. Za pár dní budu muset dát do bytu ty z balkonu. Jak já nemám ráda změny v už zažitém....

Po úklidu teprve snídaně, kváskový chleba Havíř, pomazánkové máslo a kávička.


Včera jsem večer/podvečer koukala na Prima ZOOM a ponožka maličko poskočila. Včera podvečer nebyla zvířátka, ale pohled na II.sv.válku očima z Anglie. Zvířátka byla až večer, žraloci a  jiné o mořích....


Dneska je sice sobota, ale zároveň svátek České státnosti.
V tomto článku úvahy nad tím, co bylo a nebylo, proč Den státnosti, atd. atd.



Ale co, hlavně, že máme svou minulost a hrdost....

💙💚

A když už jsem u té minulosti, tak ještě jeden pohled k  Jitce...Krása je všude. Moc krásné fotky i text.


Ano, spletitost dějin je někdy opravdu záhadná, ale jiné věci jsou hmatatelné a jasné.

Klidnou sobotu všem.
A pevné zdraví.
💖💗❤💙💚💛💜








Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za návštěvu a brzy zase na viděnou...

...pěkně se nám

 ochladilo.... Dnešní nebe je opravdu proměnlivé. Lakonicky, řečí předpovědi počasí, je polojasno. ...knihovna v části Vily paní Lipčíkové.....