pondělí 16. září 2024

...neděle s dětmi

 utekla jako voda. Tento příměr se mi moc nepovedl, ale je pravdivý. Řeka Morava je ještě v korytě, ale jsou místa, kde už ne. A v novinách jsem se dočetla, že maximum přiteče do Olomouce ve středu.....

Na Lazcích proti Klášternímu Hradisku, pro mladé za humny.....




Odpoledne se trochu vyčasilo, vysvitlo sluníčko a mraky byly zase vysoko...Ale v noci se zase zatáhlo, pršelo a tak je i teď ráno.

Večer jsem si koupila e knihu, tentokrát v Kniha Dobrovský. A když jsem začala číst zjistila jsem, že je to druhý díl...a tak mám nové knihy dvě. A to jsem se zařekla, že se v nakupování knih omezím.




Mám tahle témata, vzdálená a pro mne exotická končina, ráda. Proto sleduji mladou manželskou dvojici, žijící právě na Aljašce,
Dokonce jejich nejnovější video doplňuje pohled na tuto zemi barvitě. Nádherné záběry krajiny z dronu, příroda, zvířata i jejich "všední" život.


💙💚💛💜

V bytě je najednou chladno, topení mám zapnuté jen v pokoji. Uvařeno mám aspoň na dva dny....tak si budu číst a plést....
V sobotu vydaly Vlněné sestry další Povídání s VS....


Viděla jsem to přerušovaně, protože děti atd. a ani jsem nepletla jako obyčejně. Musím počítat řady, protože pletu druhý rukáv a u toho nemůžu sledovat jejich povídání. Pletu jen u Prima ZOOM, tam když chvíli něco nesleduju, tak o nic moc nepřijdu. Zvířata, krajiny, historie, války....
💖

Jdu si uvařit kafe a začnu číst první díl....

Klidný den všem.
💖💗❤💙💚💛💜










Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za návštěvu a brzy zase na viděnou...

... a už zase je tu

 středa. Včera jsem vedla Simonku na zpívání a dneska pro změnu na nauku k flétně. Tu má ve čtvrtek a půjde s mámou. Ve městě spousta lidí, ...