pondělí 9. září 2024

...sobotní večer v penzionu

byl celkem v klidu....

Děti po večeři chvíli ve virtuálním světě....potom jsme hráli karty a když už oba zívali a Ondra nemohl udržet otevřené oči, vyhnala jsem je do postelí. Nebránili se, hned usnuli, i když časově to bylo v době, kdy doma ještě nespí. To ta štrapác v horku po skalách a koupání odpoledne....

Dcera se vrátila před 23.hodinou. Říkala, že jí to stačilo. Vidět spolužáky a probrat život. Ještě jsme spolu dopily víno a ona mi povídala co a jak bylo, jak jde život jiných....Spát jsme šly s půlnocí.

A ráno jsme vstaly s dětmi, našimi ranními ptáčaty. Nic už jsme v plánu neměli, tak jsme po snídani zabalili a odstartovali cestu domů do Olomouce. Radši za chladnějšího rána a dopoledne. My v Tisé známe všechno, poslední roky, když jsem šla do důchodu, jsme na domku byli s panem Há skoro celý rok. A mladí velký kus prázdnin.

Tak zase příští rok, Tisá...

Trocha nostalgických vzpomínek.....

Poslední podzim na domku, moje denní výlety do březí a lesa na houby...moje vášeň, kterou mám po mém tatínkovi, hihihi. Září, řijen 2019.

Dost vzpomínek....
💖💗

Cesta domů do Olomouce jako obvykle. Nakonec nákup pečiva a ovoce a na rychlý pozdní "oběd" k nám do bytu. Chvíle odpočinku a dopovídání postřehů apod. a moji broučci odjeli k sobě domů.

V bytě naakumulováno spousta tepla, musela jsem se postarat o kytky v bytě i na balkoně. Dala jsem vyprat barevné oblečení z cesty a ono bylo do hodiny suché. Myslím pověšené na balkon. Takže ventilátor v pokoji běžel celý podvečer a večer.
💘

Jako bych neměla cestování dost, koukala jsem na prázdninové cestování japonské rodinky po jejich zemi. Jako vždy moc pěkné. Několik postřehů z Japonska, hihihi. Jezdí tam vlevo a semafory na křižovatkách mají naležato se zelenou vlevo.....
Z receptů mne zaujal grilovaný baklažán, nakonec potřený směsí másla a misa a posypaný sezamem.. Oni = asiaté všeobecně, jedí daleko více mořských plodů tedy ryb atd. a zeleniny než my. A maso taky není pravidlem při každém jídle.
A tohle byl, podle jejich slov, první díl této cesty o prázdninách. Tak zase za pár dní pokračování....

💚💛💙💜

Večer jsem koukala na Docenta II, pana Trojana mám moc ráda. A pak si chvíli četla.

Klidné školní a pracovní dny všem.