středa 18. září 2024

... a už zase je tu

 středa.

Včera jsem vedla Simonku na zpívání a dneska pro změnu na nauku k flétně. Tu má ve čtvrtek a půjde s mámou.

Ve městě spousta lidí, hrozná dopravní situace pro řidiče busů, ale jinak klid. Ve městě. V Chomoutově a na Nových Sadech nějaká ta voda mimo....že, "popírači".....povodeň není......

A na Lazcích hučící voda skoro na hranici přelití. No, ještě kousek chyběl....Naštěstí, kulminace za námi ????



Pěkný hukot, co.


To jen pro ty "popírače".


A není to jednoduché ani jinde, třeba v jižních Čechách, kde ještě včera večer fest pršelo.

Rožmberk přetekl.


A co třeba u dolního toku Labe v mém Ústí nad Labem ????

Vpravo uprostřed pod Větruší "přítok" Bíliny. Není tedy moc vidět, ale kousek volna ještě zbývá, než přelije silnici ???? Snad ne. Je to výpadovka na Prahu ne po dálnici doleva, podél kopců.... Na dálnici na kruháči doprava. Z toho je vidět jen ta modrá cedule. Myslím jako na fotce, ne, že je pod vodou.


Celé nábřeží se silnicí Děčín...Praha pod vodou. Ale TO přeci nic není.....že, "popírači".


Pro ústečany začátek vysoké vody, pro některé jinde, když teď opadla voda, zůstává dřina a oči pro pláč. Všude bahno, zničené věci, zmar a zoufalství. 
To nikdo nevidí. 
To jen pro ty "popírače povodní".
Mají štěstí, že ONI vyvázli bez problémů.
Kecání z gauče, jak jsem se někde dočetla, trefný popis.

Tak, končím okénko pro nás, lidi, kteří soucítíme a chtěli bychom pomoct. A nejde to jinak, než někam přispět nějakou korunku na pomoc.....

Myslím na všechny a přeju hodně sil při cestě k návratu k normálnímu životu..
💖💗💏

Já při psaní zase snídám, bobek na talíři je paštika, hihihi. Slunečnicový dalamánek z Matějova pekařství v Mořicovi.


Pletení jsem moc nedala, byla jsem ucapkaná z dlažby v Olomouci a šla jsem brzo spát.
Jen jsem se v podvečer dívala na čtv2 na seriál Krásná Amerika. Minule jsem mylně napsala Prima ZOOM. Já v TV sleduju právě ten a pak čtv2....Trapná záměna, hihihi.
A dneska ráno jsem si nečekaně přispala.
Moje pletení, ponožky, asi budou pro Ondráše. Našla jsem jednu chybku v lemu, ale už to nepárám. Stejně je bude nosit doma a "chybami se člověk přeci učí".


Klidný den všem.
💖💗❤💙💚💛💜











Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za návštěvu a brzy zase na viděnou...

.. a protože

 v bytě snad za chvíli budou řemeslníci, sedám k PC a budu maličko surfovat.... Venku bylo zataženo vysokou frontou mraků, ale když jsem vst...