neděle 8. září 2024

...náš výlet,

 byla ve  skutečnosti cesta do Tisé, kde měla dcera slezinu se spolužáky ze sedmiletého gymnázia v Ústí n.L. Už několik let si tam pronajmou penzion nebo chalupu na celý víkend a zapaří, hihihi. Letos to bylo v chalupě Amálka. Čirou náhodou jí já sleduji i na Instagramu.

https://amalkatisa.cz foceno přes plot.....



Ale to se trochu předbíhám, nejdříve byla cesta  Olomouc - Obora u Loun. Tam jsme měli domluvenou návštěvu u rodiny synovce Jirky, jeho Marušky, syna Péti a babi Růženky. Bylo to moc pěkné odpoledne.
Nakonec jsme odjížděli směr dálnice na Petrovice/Tisou a byli jsme obtěžkáni nějakými zahradními výpěstky a já i kytkami v květináči. Jeden květináč se sukulenty mi babi R. udělala i na hřbitov jmenovitě pro mou maminku Toničku. Ten jsem nefotila, ale ty ostatní už jsou u mě na okně a balkoně.

rýmovník a zelenec


tlustice


směs sukulentů a pokojovek


Toto přijde s podzimem asi do nejchladnější místnosti v našem bytě, tj. ložnice.

Babi R., ale i Maruška, mají svoje dvorky moc pěkné. Malé, ale milé. A k tomu ještě zahradu na zeleninu mimo.

A pak jsme teda od nich pokračovali do cílové destinace naší cesty, Country House Tisá

...biotop s přítokem, který pěkně vodu ochlazuje a i zurčí.....



louka za domem, pozemek pro stanování, karavany apod.


vjezd na louku s karavanem ap.



...horní část Tisé, směr Petrovice a přechod do Německa, kousek za benzinkou, se zeleným laťkovím v patře


A ještě uvnitř....

čtyřlůžkový apartmán



...moc pěkné dlaždice, byly i na chodbě, sprcha menší než mám já, ale moc pěkná armatura/sprcha



...kuchyň s lednicí, myčkou, dvouplotýnková indukce, police na nádobí, el.konvice, stůl, 4 židle...To není ukousnutá fotka, ale šikmé podkroví


....sedačka rozkládací, dokonce i postýlka, hihihi


V budově společenská místnost s ohromnou TV, cosi jako "bar" a stoly na podávání případně objednané snídaně.

Moc se nám tam líbilo.

Zítra ukážu něco ze soboty.

Klidnou nedělní noc všem.
Pozor na "zlom" teplot, prý.....
💖💗❤💙💚💛💜









Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za návštěvu a brzy zase na viděnou...

...neděle s dětmi

 utekla jako voda. Tento příměr se mi moc nepovedl, ale je pravdivý. Řeka Morava je ještě v korytě, ale jsou místa, kde už ne. A v novinách ...