sobota 21. září 2024

...sobotní ráno

 je plné mých ranních rituálů a snídaně.....


Mám uklizeno, vytřeno, zalité kytky, prádlo částečně vyprané. A tak si můžu zase chvíli povídat....sama se sebou a klávesnicí.....

Včera večer se nám na společném WA Jedová chýše/holky ze soudního a toxikologie a nejen holky, ale i náš primář, že...../ ozvala Andrea, vedoucí laborky. Poslala nádherný pohled na západ slunce v Dobrošově a informaci, že má 100 km v nohách. Tak se rozvinula minidebata o tom, jestli jde/jdou Stezku Českem.....
Jsou rodina chodící, lezoucí a vůbec se ničeho nebojící......Kromě jiného, samozřejmě.



Já o stezce psala nedávno, jen o jiné části, té krušnohorské od K.Varů na sever..



Zdravím Andrejko a spol.

💙💚💜

Další odbočka čerpající z mých vlastních slov a stránek.
Občas ironicky řeknu, že se v Číně jí=spotřebovává téměř všechno v okolí/přírodě.
Dívala jsem se na film cina-tisicileta-historie/prehled/ a poučila se mnohé o minulosti a současnosti této megazemě. I to, že byly doby, kdy tam skutečně nebylo co jíst a  není to až tak dávno. V duchu jsem se omluvila za své ironické poznámky. Vždyť se jen naučili, jak přežít.
💖
A tak jsem pátrala, jen tedy na internetu, jak to bylo v dobách bídy a zmaru v českých zemích. Jen tak letmo. Nic do hloubky. A zjistila jsem, že i u nás se lidé pokoušeli přežít...I za cenu požívání dnes pro nás nepředstavitelných potravin.

Takže příště žádné ironie, Milado.

No a nakonec ještě jedno videjko s krásnou číňankou. Tentokrát ne o jídle, ale o výtvarném projektu. Ona si vždycky něco vymyslí a já na to pak koukám až do konce bez dechu....


💗💙💛

Dneska jedu do Černovíru na Ondráškův fotbal a snad počasí vydrží a nebude moc horko.

Tak zatím....

Klidný podzimní den všem.
A zdraví, už to zase začíná.......
💖💗❤💙💚💛💜







Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za návštěvu a brzy zase na viděnou...

...pěkně se nám

 ochladilo.... Dnešní nebe je opravdu proměnlivé. Lakonicky, řečí předpovědi počasí, je polojasno. ...knihovna v části Vily paní Lipčíkové.....