pondělí 9. září 2024

...noc na pondělí

 byla ve své druhé polovině parádně větrná. Probudilo mě bouchání ventilaček. Tak jsem vstala, všechna okna pozavírala. Nechala jsem si otevřené jen ložnicové, zapřené velkým květináčem. Ale i to jsem nakonec zavřela. A rány se ozývaly dál, dělo se tak v bytech okolo....

Obloha je plná temných celistvých mraků, ale ještě nespadla ani kapka. Teplotu nedovedu odhadnout, na našem okně je 21 a to samé číslo vidím na obrazove u místa Olomouc...



Tyhle fotky jsou z 6ti hodin, bylo podstatně větrněji než teď, ale  fouká pořád. Bože, už zase v 6,00 tma a bude hůř.
Jak byl v bytě v noci průvan, a asi dost velký,  uvolnila se krytka od lustru...Budu tam muset vylézt.


Je už světlo a mraky houstnou.




Dneska mám v plánu nějaké vyřizování, které můžu udělat přes počítač. Začala jsem sestřičkou u lékařky a e recepty... A další.....Např. objednat se na prevenci k zubaři....
Chtěla jsem dneska mýt okno v kuchyni, ještě uprášené po bourání v koupelně...Ale to počká. Je vítr a nechce se mi dělat průvan. Bože, jak málo stačí na výmluvu, když něco nechci....
Pocitově je větší chladno, to bude tím větrem.
Taky budu vařit, dneska, při pondělku, nemám žádný "zbytkový" oběd. Kuřecí čtvrtky a žluté fazolky, které mi dala dcera...

Jdu tedy něco dělat. Už jsem toho napsala dneska dost.

Pohodové pondělí všem.
A díky za vaše návštěvy u mne.
💖💗❤💙💚💛💜










Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za návštěvu a brzy zase na viděnou...

... a už zase je tu

 středa. Včera jsem vedla Simonku na zpívání a dneska pro změnu na nauku k flétně. Tu má ve čtvrtek a půjde s mámou. Ve městě spousta lidí, ...