sobota 21. září 2024

...sportovní sobota,

 dopoledne jsem jela na Lazce, kde má fotbalové hřiště Slovan Černovír. Náš Ondra dneska hrál za mladší žáky s fotbalisty vrstevníky z Olšan u Prostějova. Vyhráli 9:2. Starší Černovír vyhrál se staršími olšanskými 10:0....




Byl dneska krásný den, modré nebe a slunce tak akorát.

Dcera s Ondrou šli domů, po valu na břehu Moravy, kde jsem v týdnu šla i já. Najedli se a jeli autobusem na chatu za Simonkou a Zbyňkem, kteří tam jeli už ráno autem.
Já šla zase na zastávku a v krátké chvíli, než mi přijel bus, jsem nasbírala něco kaštanů.


Sleduji výsledky voleb a je to pořád dokola stejné.......

Klidný sobotní večer všem.
💖💗❤💙💚💛💜




Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za návštěvu a brzy zase na viděnou...

...pěkně se nám

 ochladilo.... Dnešní nebe je opravdu proměnlivé. Lakonicky, řečí předpovědi počasí, je polojasno. ...knihovna v části Vily paní Lipčíkové.....