pondělí 2. září 2024

...první školní den...

 Ondru začalo hodně bolet to ucho, co už skoro nebolelo. Ve čtyři hodiny ráno...tak byli na ORL, má zánět zvukovodu, antibiotické kapičky a klid....V pátek se byli koupat, tak to asi zase podráždil vodou...Příště nečekáme, až....

A Simonka šla v šatech, které si s kamarádkou Majou vybraly v Chorvatsku...Maja šla do první třídy, Simi do druhé...


💏

Byla jsem od rána u mladých, bylo to tak domluvené, a nakonec jsme si s dcerou "užily" dne spolu a s dětmi. Až na bolavé ucho. Navíc Zb. vyzvedl balíček z Ikea, takže mě potom i odvezl domů.
Objednala jsem takové obyčejné plastové poličky, na kolečkách. VESKEN. Jen na pár nejpoužívanějších věcí, s tou skříní váhám, zabrala by moc místa a vůbec.....



Už jsem je zkusmo naplnila, ale nevyfotila, protože to není konečný stav. Nemusím sem dávat každou blbost, kterou udělám....
Hihihi.

Noci jsou chladnější, rána s podzimním oparem, přes den dusno a horko. Zeleň už nemá křupavou barvu, trávníky jsou spálené. Cestou ráno k mladým, kousek od nich, kropilo "město" mladé stromky, některé už byly suché, ty menší.
Tady už dlouho tady nespadla ani kapka, na ty teploty, které jsou.




Zítra ráno pojedu na poštu, mám tam doporučenou zásilku, pak musím do knihovny, končí mi měsíc výpůjčky.
Potom dokouknu neprohlédnutá oblíbená videa, blogy, maily už jsem prošla....Takže tak.
A zase něco porovnám a uklidím.

A ještě nakonec nějaké video na prohlédnutí. Mladá rodina, letos se rozrostli ještě o druhého chlapečka. Takže moc netočila...Ale v tomhle novém zařizovali rodinný pokoj, něco vařila se starším synem a jsou tam moc pěkné záběry toho půlročáka....

heo一ssam


💙💜

Tak jo. To by pro dnešek zase stačilo, za chvíli zapadne slunce, otevřu okna na větrání a pak uvidím. Mám vyndané pletení, musím dokončit druhý rukáv a doplést délku těla, pokud bude příze stačit....

Klidný pondělní večer všem.
A rodičům hodně zdraví, sil a klidu do školního/předškolního/rodičovského života.
💖💗❤💙💚💛💜













Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za návštěvu a brzy zase na viděnou...

... a už zase je tu

 středa. Včera jsem vedla Simonku na zpívání a dneska pro změnu na nauku k flétně. Tu má ve čtvrtek a půjde s mámou. Ve městě spousta lidí, ...