čtvrtek 12. září 2024

... jen mlčky smekám

 klobouk před řidiči autobusů č. X, který k nám jezdí co 7,8,9,10 minut ??? Nevím to přesně, protože jedou, jak jim kola a provoz dovolí. To, co musí zažívat dokolečka dokola se třemi zastávkami na výpadovce Brněnská mezi kolonou aut a náklaďáků, to je děs.....Já vím, jsou to profi řidiči, ale to, co se děje momentálně v Olomouci s dopravou, to je "na palici".

A jak jsem tak koukla mezi lidmi oknem v buse na trať tramvají, koleje jsou vyrvané, hlína odkopaná cca metr do země...To do konce roku nestihnou....Aby zase tramvaje jezdily.

No nic, malá reakce na mou včerejší cestu z města.

Nejdříve jsem jela k mladým vyzvednout Simonku a pak jsme spolu šly do města, do Sokolské ulice, kde má Campanella další prostory.

https://cs.wikipedia.org/wiki/Stará_sokolovna_v_Olomouci



Chvíli jsme čekaly na přestávku, než šla do učebny tak jsem si vyfotila oblouky nad schodištěm.
Odněkud zněl sborový zpěv a bylo to povznášející, hihihi.



Cestou domů jsem se zastavila v lékárně a DM drogérii. Tam hlavně pro škrob ve spreji, na podšálky, které jsem háčkovala na cestách severem. A budou dárečkem.

Včera bylo naposledy parno, i když už foukal studenější vítr.
Když jsem dneska vstávala, bylo sychravo, jen 9 stupňů a začalo pršet. Normálně pršet. Čekám za chvíli nákup od rohlik.cz, potom zajdu do Zásilkovny pro balíček a ještě potřebuju něco v bance...

Že prší je vidět hlavně na mokré vozovce....




V bytě je příjemně, jen jsem se musela tepleji obléct.

Nakonec sem dám dvě videjka od jedné z nejvíce sledovaných číňanek. Přes 11 milionů sledujících.

Na prvním je vše o vejcích, rození kuřat s elektrickou kvočnou a spousta jídel na přeplněný stůl...


Druhé video je o jedné rostlině, rostoucí pod hladinou rybníků, i květy má pod hladinou, o které jsem na internetu našla nic moc informací....
Všude psali jen to, kde roste a že se v Číně používá na jídlo. Je tedy pravda, že CO se v Číně nejí.
 A to myslím bez ironie.


💙💚💛💜

Čas poskočil, půjdu si připravit svetr a boty na setkání s dovozcem od rohlíku....
A pak hned do Centra Haná a Zásilkovny, než bude horší počasí ????


Klidný den všem.
💖💗❤💙💚💛💜




Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za návštěvu a brzy zase na viděnou...

... a už zase je tu

 středa. Včera jsem vedla Simonku na zpívání a dneska pro změnu na nauku k flétně. Tu má ve čtvrtek a půjde s mámou. Ve městě spousta lidí, ...