pondělí 9. září 2024

...sobota jako vymalovaná,

 přestože občas obloha byla plná prachových mraků. Ale kapka ani jedna.


V pátek v podvečer jsme zajeli na skok za mou sestrou a byl tam i synovec Vláďa, takže jsme popovídali. Dost o nemocech a problémech...ona...Já spíš mlčím a přikyvuju, jsem na to s ní zvyklá.

                                                                             💙💚💛💜

V cizích vysokých a měkkých postelích se nám ale všem spalo dobře. Brzy ráno jsme vyrazili do COOPu pro pečivo a "nutnosti"/víno na slezinu apod.

V Obecním úřadu už je vše, COOP, knihovna, Pošta, kosmetika aj.

Obecní úřad  s ohromným sálem na akce vpravo, pohled ma dům Horské služby a vyhlídku v Malých skalách.


Dcera s dětmi vyrazila do skal. Já nešla, v horku nahoru dolu by na mě museli pořád čekat a tak jsme jen společně zajeli na hřbitov a já pak pěšky zpět do penzionu.
Prošla jsem se pěkně, z fotek sem dám jen mou milovanou základní školu.
Taky jsem potkala několik známých.....




Tady je několik fotek ze skal....






želva a hřib





Tuto mapku drží před sebou a mámou.


Hobití první ? druhá ? svačina.....





Podle stromů to vypadá na podzim, ale dcera říkala, že je to uschlé suchem a horkem.

💙💚💛💜

Omladina se zastavila na oběd v Refugiu u kostela. Ten kostel se momentálně opravuje, asi budou dělat i fasádu.

Na obědě klasika, Ondra šišky s mákem, když nebyl borůvkový knedlík, holky brambory, maso a sýr a zeleninu....

Já si dala k obědu co dům dal, hihihi. Četla jsem si a byla chvíli venku ve stínu stromů a háčkovala. Příjemné dopoledne.

Když přišli zpět, byli utahaní jako koťata, tak se byly děti vykoupat v biotopu před penzionem.
Několikrát.
Voda byla studená, tak vždycky přestávka a na pokoje...tablety a mobil....a pak znovu do vody.


Potom se sešlo u minijezírka skoro celé osazenstvo penzionu, i dospělí se koupali.

A my šli na pokoj, děti tablet, mobil, dcera se chystala na slezinu....

Klidný den všem.
💙💖💗❤💚💛💜



Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za návštěvu a brzy zase na viděnou...

... a už zase je tu

 středa. Včera jsem vedla Simonku na zpívání a dneska pro změnu na nauku k flétně. Tu má ve čtvrtek a půjde s mámou. Ve městě spousta lidí, ...