sobota 31. srpna 2024

ze čtrnácti dnů

 byly nakonec skoro 3 týdny....Ale až na drobnosti je hotovo. Tedy firma. Já teprve začínám....

Dopoledne jsme sem ke mně domů jeli všichni, já s kufrem, mladí s věcmi na chatu. Pomohli mi s nejhorším, objednali jsme si čínu k obědu a potom jeli....Ale nejdříve se osprchovali/rodiče, aby vyzkoušeli.

Tři týdny za námi, dneska je poslední srpnový den a zítra poslední den prázdnin, byť je už 1.září. Aktovky připraveny, pomůcky plus mínus nakoupeny a uvidím se s dětmi dopoledne 2.9, budu hlídat, než přijedou z práce.

A jen letmá všehochuť dnů ve smečce, hihihi.


...rosnatka si pochutnávala na jablečných muškách....zbytek letňáků.....


...dopletené tričko......


...bronzová z turnaje.....


...štrůdl z posledních letňáků.....


...taky švestkové knedlíky....



...ověšená primabalerína....


...trocha té TV....


...první listopadka na stole....


...a moje pohoda, když zrovna nebyli doma.....

Chvíli teď něco poklízím a urovnávám, pak piju vodu a funím, sednu si k ventilátoru u PC, něco přečtu, zkouknu a píšu tento blog... Až vychladnu, tak zase půjdu na něco...

Mám nasysleno několik videí od mých oblíbenců, u mladých jsem na počítači moc nebyla a na tabletu je to pro mě malé... Takže dneska  jen na ochlazení výlet s Japonci do Nagana,  k Hakuba a jezeru Happo.
V minutě 2,18 krásné záběry hor, potom nějajá reklama, sluchátka, pak vaření a cesta lanovkami nahoru do 2000 m/mořem.


Letní aktivity v Nagano, mladí měli docela pod mrakem, tak si výhledů neužili.

No a pro nás vzpominka na zlaté zimní OH Nagano 1998

A to pro dnešek stačí.
Jdu zase na chvíli něco dělat.

Klidný podvečer všem.
💖💗❤💙💚💛💜






Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za návštěvu a brzy zase na viděnou...

.. a protože

 v bytě snad za chvíli budou řemeslníci, sedám k PC a budu maličko surfovat.... Venku bylo zataženo vysokou frontou mraků, ale když jsem vst...