úterý 10. září 2024

...dneska jen

 maličko a doslova letmo.

Včera celý den pršelo, dneska ještě ráno zataženo, ale po poledni zase nadýchané mraky....



Jeden cvak mobilem na misku se sukulenty....


Dneska spousta dodělávek a administrativy na pc. Už zařídit jen jednu věc osobně a koupit Ondrovi knihu v Kniha Dobrovský. To mám napsané na papíru jako nedodělané.
 A vyzvednout balíček ze Zásilkovny, který přijde koncem týdne. A léky v lékárně na e recepty, to zítra, až povedu Simonku na flétnu. Tak pak....

Pročetla jsem si olomoucký tisk a zaujalo mne :

...pro Uršulu, ta bydlí u Parku malého prince a má to před nosem....

💙💚

A jeden pro spolutchýni Helenu.....


💛💜

Jinak z denního tisku mě zaujal článek o mytí/nemytí masa před tepelnou úpravou...

A to je pro dnešek vše.

Hezký den všem.
💖💗❤💙💚💛💜












Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za návštěvu a brzy zase na viděnou...

... a už zase je tu

 středa. Včera jsem vedla Simonku na zpívání a dneska pro změnu na nauku k flétně. Tu má ve čtvrtek a půjde s mámou. Ve městě spousta lidí, ...