pátek 27. září 2024

...dneska vzpomínky,

 ale z úplně jiného soudku.

Včera jsem si přečetla kdesi na netu, že Martina Formanová v New Yorku předala prestižní cenu BBLA významné krajance Martině Navrátilové


A mimo ní byl oceněný i hudebník a zpěvák Peter Gabriel.

Tak tady je jedna letitá píseň, video je složené z úseků písně v roce 1978, 1987, 1993, 2003, 2011 a 2013. Tolik různých tváří jednoho člověka, jednoho života, jedné písně....


💜

A hned mi vytanul v mysli další "hit" a film mého mladého života, hihihi.

She....a Elvis Costello


💚

A co by to bylo za vzpomínání bez Hříšného tance a Hladových očí od  Eric Carmen

Pozor, Jiná doba, jiný mrav/vlas.....


💖

Ano, občas se filmy mihnou na obrazovce TV nebo si je pouštíme ze svých filmozásuvek....Prostě taková ta klasika. Mladí by možná řekli filmy pro pamětníky. I když ano. Pro mne Vlasta Buran a spol. a pro mladé třeba Hříšný tanec. V TV jsem to minule musela vypnout, protože předabováno a úplně hrozně. Proč ??? Někdo zakázaný ???? To už tady bylo.... Honem zpět ke starému dobrému DVD....

Včera se tu zastavili mladí, všichni, cestou od rodinné kontroly u zubaře. Popily jsme s dcerou trochu burčáku/od zetě, půl litr jen. Letos poprvé. Chutnalo to jako dobrý mošt, ale za chvíli jsem z těch 3 decek měla pěkně červené tváře, hihihi. Histamin asi.

Dneska čekám ráno nákup od Rohlik.cz, potom mám balíček v Alza boxu, náplň do tiskárny. Zrovna, když jsem potřebovala nějaký důležitý dokument vytisknou, podepsat, oskenovat a odeslat kamsi zpět, přestala tiskárna psát. Sice jsem jí "přemluvila", ale už jsem musela volat SOS....hihihi.

No a před námi studený víkend. Na chatu jedou děti s tátou jen na 1 den, Ondrášek má v neděli zápas. My budeme s dcerou douklízet léto v bytě. každá v tom svém, samzřejmě.

Klidný den všem.
💖💗❤💙💚💛💜












Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za návštěvu a brzy zase na viděnou...

...dneska vzpomínky,

 ale z úplně jiného soudku. Včera jsem si přečetla kdesi na netu, že Martina Formanová v New Yorku předala prestižní cenu BBLA významné kraj...