úterý 17. září 2024

...vody už

 tedy bylo/je dost.

Přesto se objevují názory některých rádoby politiků a podobných osob o tom, že záplavy nejsou.....nebyly....jsou "vytvořené" snahou politiků o uspění v krajských volbách....atd.atd.

Tady mne zaujal pohled člověka, který žije v městě Jeseník. Poklidném, maloměstském, zničeném...






Ano, takhle se žije "obyčejný" život, s radostmi i strastmi. Všechno stojí peníze, i ten úklid a správky půjdou na náš společný účet.

❤❤❤

Ráda bych, aby bylo méně zviditelňování v médiích a více pomoci a empatie.

Řeka Morava za humny u mladých včera odpoledne. V některých částech města Olomouc už se vylila z koryta a škodí....



Val na Lazcích jí možná nebude překážkou stejně jako výše v Chomoutově...Ale radši ne, i když i tady večer ještě pršelo. To všechno je voda "shora" od Jeseníků. Většina tedy.

Dnešní ráno celkem teplé, dokonce už 16 stupňů.
Moje snídaně.


Vyřizování mailů, čtení zpráv a Hanácká drbna.

Pak taky jen letmý pohled na oblíbence na YouTube....

Jedno video z Hokkaidó. Recepty na konzervaci zeleniny a ovoce. Zajímavý vlnitý "drát" na zaklesnutí igelitu na střechu skleníku/igelitníku.


💛💜💗


Nové ponožky  v azbuce, Oksaniny II. jsem je nazvala. Už jsem nahodila, mám horní lem. Ale, protože se honí mraky a chvílemi je tma a pak zase světlo, nebaví mě to. Pořád rozsvícet a vypínat lampu. Ale teď mám pocit slunce, i když za mraky, je víc světla.....


Můj začátek.
Tentokrát odkoukaný návod z videa jen na jednu A4.
Taky jen jiná pata a jinak rutina. A špičku umím z minula, tak jen počty ok a přechody.


Dneska jsem dostala mail z banky, tak jsem si u nich instalovala něco nového...taky mi to zabralo dost času. Jak já říkám radši "pomalu a pečlivě" než zbrkle a mazat....

Myčku jsem vyprázdnila, pračku prádla pověsila na sušák, možná/určitě by to uschlo i na balkoně. Ale převěšovat to nebudu.
Dopoledne jsem doma, odpoledne pojedu k mladým a povedu Simi na zpívání.
Konec zpráv, hihihi.

Klidný den všem.
💖💗❤💙💚💛💜






Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za návštěvu a brzy zase na viděnou...

.. a protože

 v bytě snad za chvíli budou řemeslníci, sedám k PC a budu maličko surfovat.... Venku bylo zataženo vysokou frontou mraků, ale když jsem vst...