sobota 14. září 2024

...i to ptactvo

 cítí, že to ještě chvíli potrvá. Posedávají na holých suchých větvích, chvilkami odlatí, pak se zase vrátí. A krákorají. V brzkém sobotním ránu to s deštěm a větrem působí výhrůžně.





Moje maminka kdysi říkala, když pršelo a slepice stejně zobaly po dvoře a zahradě, že to bude trvat dlouho, ten déšť. Slepice to věděly a tak si šly najít zobání, protože jinak by schované měly hlad.❤

Jinak se k dešti přidal i vítr a teplé radiátory v našem bytě.

Dopoledne přijedou mladí. Chceme zajet do OBI, koupit novou lištu na mezidveří a já i nové koště. Nějak ho po rekonstrukci nemůžu najít....Je důležité, když na něco potřebuju tyč....a taky na smetení pavoučka v rohu pokoje....

Když jsem psala o všeobecném psaní na blog, přeci jen je několik mých oblíbených, které pořád existují a pravidelně píší....

Vyzobaná slunečnice píše o pátku 13. a jejích vlastních fobiích.....
💙
duchodkaeva píše pravidelně, naposledy píše o teplotním zlomu.....
💚
Jana z Mé radosti píše o svém letním zavařování.....
💛
rosamitnik zase o jejich letošní rekonstrukci domku, střídá to se svým šitím ikonických tašek a taštiček....
💜

No, pro dnešek to stačí....

Jdu připravit maso na pečení, děti mi tu asi zůstanou, tak budu o víkendu víc vařit, hihihi.

Klidnou sobotu všem.
💖💗❤💙💚💛💜


Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za návštěvu a brzy zase na viděnou...

... a už zase je tu

 středa. Včera jsem vedla Simonku na zpívání a dneska pro změnu na nauku k flétně. Tu má ve čtvrtek a půjde s mámou. Ve městě spousta lidí, ...