čtvrtek 5. září 2024

...dneska po dlouhé době

 v poledne jen 24 stupňů a větrno. A ráno, když jsem já i slunce vstala bylo na východě mračno...takže vyjímečně fotky z ložnice a ne pohled na knihovnu, byť je můj oblíbený.



Nic moc nedělám, vyndala jsem svůj cestovní kufřík na kolečkách, otevřela ho na balení na tři dny...Jedeme s dcerou a vnoučaty na výlet. O tom ale až po....
Nevíme, jak všechno dopadne. protože máme už půl roku zamluvené bydlení a Ondrášek od pondělka antibiotikové kapky do ucha...Bylo to chvíli nejisté. Ale už je líp, ťukyťuk.....

Ještě jsem dělala nějaké drobnosti v bytě, ale až po návratu vezmu pokoje z gruntu jeden po druhém. A taky mi nastane vodění Simonky na zpěv, možná, asi i na flétnu ??? nevím, ale já mám čas pořád přeci.....

Má se maličko příští týden ochladit, tak jsem sama zvědavá.

Tak na víkendové večery, když v TV samé opakovačky nebo pro mne hrůzy...nějaká videa.

Pokoj pro studentku Millie, dceru mé oblíbenkyně z Anglie. Před rokem se přestěhovali do nového domku. Dcera je na koleji, tak byl o prázdninách čas na její pokoj. Jinak žádné ruční práce, až na jednu krabici na kytary...

Cherry Heart


💖💗

U Drunkard Lee začal školní rok, obě holky do školy a klučík do školky. Vaření večeře s natěmi mladých ředkviček.


💙💚

A nakonec ještě korejský konec léta a začátek podzimu. Oba jsou vegetariáni, takže baklažány na více způsobů. A zazní tam věta, že toto léto bylo mnohem teplejší než jiné roky....


Zeleninové jídlo na konci vypadá moc dobře. Taky to budu muset vyzkoušet.

💛💜

Jinak nic nového. Zvenku se ozývají co chvíli tupé rány, asi práce na trati tramvají. Ale je to dost nepříjemné. Ten dunivý zvuk, jako když bouchne dělbuch...

Klidný den i víkend všem.
💕💖❤💙💚💛💜








Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za návštěvu a brzy zase na viděnou...

...neděle s dětmi

 utekla jako voda. Tento příměr se mi moc nepovedl, ale je pravdivý. Řeka Morava je ještě v korytě, ale jsou místa, kde už ne. A v novinách ...