středa 4. září 2024

...o tom,

 že je dneska zase horko, už nemá cenu psát.

Včera večer nebylo tak chladno, jen okolo 22. hodiny hodně foukalo, byl dost průvan. Trochu jsem přivřela okno v ložnici a pak už byl zase klid. Jestli někde sprchlo, u nás to tedy nebylo.

Ještě jsem sem nedala úplně rozkvetlou orchidej, dostala jsem jí od pana Há k únorovým kulatým narozeninám. Odvetla a tohle už je podruhé.


Toto jsou knihy z knihovny, čtení pro ženy, některé s detektivní zápletkou....



Při těchto teplotách a potřeby dobít všechna zařízení, si vždycky vzpomenu na další "holčičí" čtení. Knihu od Lindy Howard Po západu slunce
Kdyby jednou, nedej bože i kdyby jen na rok, svět přišel o všechny vymoženosti života s elektřinou.



💙💚💛💜

Takže moje nabíjení.....
Dnešní ráno vše připojeno na nabíjení, čtečka, tablet, ventilátor fouká. Mobil přijde na řadu za chvíli. Bez elektrického proudu a foukání větru bych si to tady nedovedla představit. Je od mladých, koupili si nový s více "programy".

💙💚💛💜

Takže moje nabíjení.....


A ještě svetr k dopletení, včera jsem na něj ani nesáhla. Jak já nemám ráda pletení rukávů.


A poslední horkou novinkou u mě je nový obrázek na ploše.


Četla jsem své oblíbené blogy, už jich moc není, těch, kdo pravidelně píší. Například Instagram je daleko rychlejší pro sdílení ve virtuálním světě/životě. Mám taky, ale moc nepublikuji.

Takže rychle jen dvě stálice mého výberu.
Galeristka, hrnčířka, bytová designerka a moc a moc sympatická mladá žena. Můžu to tak napsat, opravdu je mladá, proti mně věkem, ale i svým vzhledem a duchem.
💕

A jedna zralá žena Eva , která ráda cestuje po vlasti a nejen té. Dneska mě zaujaly fotky Karlových Varů a došlo mi, že jsem tam naposledy byla s panem Há před dvěma desítkami let. To byla naše dcera na ozdravném pobytu po mononukleoze. Bože, to je let....
💕

A ještě nakonec, jen pro trpělivé, video mladé ženy se synkem, jak rekonstruuje starý domek. Je to mezi bloky domů, tak usuzuju, že to byl konzum neboli obchod. Přízemní, okolo cihlové zdi. je tam spousta drobných nápadů, které lze uplatnit i u nás. Taky je vidět, že se k některým pracem musí vracet. Například rychle vymalovala a zabydlela základními věcmi a po čase se malba začala loupat a musela začít znovu. Restauruje si pro sebe starý nábytek, někdy sice metodou "žaves", ale taky někdy volí jinou barvu až napodruhé. Dost se vyřádila na dvorku, dláždění, umělá tráva, pak zase to dláždění a tráva jen někde...A spoustu věcí si dělá z bambusových kmínků různé tloušťky....
A dost. Kdo se chce podívat a v něčem inspirovat....


💕

Klidnou středu všem.
💖💗❤💙💚💛💜




Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za návštěvu a brzy zase na viděnou...

... a už zase je tu

 středa. Včera jsem vedla Simonku na zpívání a dneska pro změnu na nauku k flétně. Tu má ve čtvrtek a půjde s mámou. Ve městě spousta lidí, ...