čtvrtek 26. září 2024

...a je to tady,

 podzim jako vyšitý. Zatím teplotami a podmrakem. Už včera ale dul silný vítr a rosničkáři předpověděli ode dneška další větry....

Pod stromy přes noc spousta orvaných listů, ale zatím klid.....



Stromy tak trochu připomínají brokolici, zeleň ustupuje a objevují se hnědé a žluté listy....



Moje dnešní "růžová" snídaně.
Samozřejmě u ranního čtení na pc.


Už je zase čtvrtek, čas letí jako splašený. Dneska jsou to tři měsíce, co odešel pan Há.
💕❤

Včera jsem vedla Simi na nauku, šly jsme v krátkých rukávech, ale už foukalo. Snad se dcera nezlobila, že si malá nevzala do batůžku mikinu, prostě nechci babi.....Co nadělám.

Čekám, až mi zavolá pan K. na poslední dodělávku rekonstrukce, zalepení Faustovy díry v předsíni dvířky ??? Takže uvidím, kdy se ozve.
Chci jít taky do knihovny, ale tu mám pod nosem v mém oblíbeném domě z fotek z balkonu. Takže doma můžu být doslova za minutu.

Jinak nic moc, jsem dneska nějaká přepadlá. Žádné novinky. Ale jak říká dcera. Žádná zpráva, dobrá zpráva.

Procházela jsem si zvoje oblíbené blogy a ejhle, nový příspěvek u small things. I když ona sama přiznává, že fotky jsou z letního výletu s dětmi do lesa...jejich dětmi. Mají jich hodně, dokonce i adoptovali jednoho chlapce...Ale ti nejstarší už jsou dospělí, tu nejmladší hýčkají velké sestry.
Krásný pohled, láska je jasně vidět ze všech tváří.
Autorka je všem pletařkám, ano, skoro všem...známá svou několik let starou značkou :


Kdo s ní nečetl a nepletl. Nejdříve každý týden, pak měsíc , až nakonec to uspala...No, koupili větší dům, aby se vešli, zahrada, nějaké to zvířectvo a spousta rostoucích dětí, domácí škola, pletení, vaření a život tak letí......

Ne, nejsem vychvalovač Ameriky a všeho od nich. Ale o soudržnosti rodiny a úctě k předkům bychom se měli dost učit...
Například mi vyrazilo dech toto. U nás, v ČR.

Ano, v poslední době si doopravdy myslím, že.....tato země není pro staré....bohužel.
Neoptimisticky končím, sorry.

Klidný den všem.
💖💗❤💙💚💛💜

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za návštěvu a brzy zase na viděnou...

...pěkně se nám

 ochladilo.... Dnešní nebe je opravdu proměnlivé. Lakonicky, řečí předpovědi počasí, je polojasno. ...knihovna v části Vily paní Lipčíkové.....