středa 3. března 2021

...už v 5 hodin

 ráno jsem byla vyspalá. Další pobyt v posteli by vedl jen k přemýšlení, rozebírání a tím prohlubování deprese. Deprese, kterou se snažím zahnat prací a prací dobrovolnou....

Tak jsem nejdříve napsala popis očkování v naší malé bublině, já a pan Há.

Venku je mlha, ale nebe nahoře je jasné i s měsícem. Couvá z úplňku.

Napíšu zase něco, co třeba je někomu nepříjemné, ale já to tak cítím.

 Těžká doba je pro všechny. Ale tam, kam směřují oči většiny lidí uvězněných doma, se podpory nedočkáme. Česká TV je pro mne utrpením při jejím sledování. Místo optimismu, který by měli do lidí vlévat a podporovat je v těchto časech...slyšíme jen kritiku, zlobu a podrývání... Upozorňování na věci, které jsou spíš podněcováním nespokojených projevů a podrývání autorit. Kdo by si dříve vyskakoval třeba na Václava Klause st...Nikdo si to takhle viditelně nedovolil, i když výhrady byly...O tom, co se ale děje teď, ta dehonestace některých lidí, to NENÍ DEMOKRACIE, to je nevychovanost a drzost...

A i když vím, že "seniorům" vytvořial česká televize program se starodávnými programy a soutěžemi....  ONI si neuvědomují, že dnešní generace seniorů je už v jiném levelu než jen bezmyšlenkové sledování filmů s Oldřichem Novým a dechovkami. Omlouvám se, pane Nový, já se na vaše filmy ráda podívám, ale.....

Vzhledem k mému negativnímu postoji vůči veřejnoprávní TV sleduji zprávy jen 2x denně a ani "zábavný" program mi nepřipadá zábavný.

Koho TAM miluju, to je Daniel Stach, velmi chytrý a inteligentní člověk. S velkými znalostmi, rozhledem, vystupováním. Navíc pěkný "koloušek", ale jen tím si mé srdce nezískal, samozřejmě. Jeho vystupování, témata, kterým se věnuje... to je to pravé ořechové pro mne. A když v TV mluví on, má to hlavu a patu a je to oproštěno od jakýchkoliv postranních úmyslů, které vidím u jiných, rádoby investigativních novinářů a komentátorů. Někdy jsou někteří až k někomu vlezdoprdelečtí, sorry, radši nikoho nejmenuji.... 

Ale, Bože, o tomhle jsem psát nechtěla. 

Tak jsem se, v titulcích jdoucích pod obrazovkou zpráv, jen tak mimochodem dozvěděla, kdo dostal Zlatý globus za rok 2020 ???

A udělalo mi to radost.

Země nomádů


Hlavní představitelka se mi líbí. Nejen tím, že je to vrstevnice.

Líbila se mi i v jiném známém filmu Tři billboardy kousek za Ebbingem


Hrála ve spoustě filmů, ale já si jí poprvé víc všimla v komedii Lepší pozdě než později, kde hrála sestru hlavní hrdinky....


Pozvánka na shlédnutí filmu končí. Já už se na novodobé Nomády těším....
Takže tak, udělám si filmové dopoledne, i vás zvu do kina.
No, to byla moje malá radost včerejšího dne.

Dneska mi přijdou tři baličky.
Takže bude rušno.....

Klidný den a zdraví všem.
💗💙💚💛💜








1 komentář:

  1. S tím,co jsi napsala o současné situaci souhlasím.Už jsem si zakázala číst komentáře pod články na seznamu.Lidi jsou neskutečný a zajímavé nejhorší mladé matky.Mně teď umřela kamarádka z dětství na covid 66 let.Hodně nás to s děvčatama vzalo.Byly jsme všechny jako sestry,vyrůstaly jsme v jednom domě a scházíme se doteď.Je nás o jednu méně,sedm.
    Milko,měj hezké dny

    OdpovědětVymazat

Děkuji za návštěvu a brzy zase na viděnou...

...byla jsem zvědavá,

 jak můj oblíbený autor historických románů  Vlastimil Vondruška  píše o současnosti a budoucnosti....Tak jsem si koupila knížku/elektonicko...