středa 3. března 2021

I. dávka očkování

 je mému panu Há aplikovaná.

Do rezervačního systému se dostanete kdykoliv, ale hned na začátku vás to vyloučí, jste-li jiná kategorie než 80+, teď i 70+, učitelé nebo zdravotníci.

Zaregistrovala jsem ho hned první den možné registrace 70+ brzy ráno a když přišel 2.PIN, tak zarezervovala datum a čas. Nejdříve jsem si ale vybrala Olomouc, potom očkovací místo, je jich tu několik. Já ve Fakultní nemocnici. Nabídlo mi to dny a časy a já si vybrala hned druhý den, 2.3. Ale bylo volno ještě na ten den první. 2.3 bylo volno až v podvečer. Po vybrání data i času a mém odsouhlasení jsem dostala mail i sms, že rezervace byla přijata. Návod na přihlášení k očkování je velice dobře propracovaný, včetně toho, že se má přijít NA ČAS objednání, aby se nehromadili lidi. Prostě jsou tam odpovědi na nejčastější dotazy. 

Nás tam odvezla dcera, s jeho kolenem a nohama všeobecně to pro pana Há bylo to nejlepší. V lepších časech bychom to od našeho domu lehce pomalu došli pěšky.

Před vstupem jsme si vytiskli pořadové číslo, se kterým jsme pak postupovali dál... My měli 301, nevím, jestli číslují den od jedničky nebo pořadí všeobecně od nějakého data ????

Uvítala nás první příjemná mladá žena, zkontrolovala přihlášení, měla u sebe tiskopisy k vyplnění zdravotního stavu. Já jsem si ho ale vytiskla a vyplnila už doma, je na stránkách očkování, kde se registrujete. Pan Há ho doma i podepsal.

Poslala nás do čekárny, za chvíli jsme byli v první ordinaci, sestra nám zkontrolovala vyplněný papír, vyhledala v databázi i pojišťovně. Za další malou chvíli jsme byly pozvaní do druhé ordinace s lékařkou, probrali jsme zdravotní stav pana Há, nemoci....A nic nebránilo dostat pigáro. A dostal ho.

No a to bylo všechno. Na 30 minut jsme si sedli do čekárny. To je kontrola po aplikaci jakékoliv vakcíny. Okamžité nežádoucí účinky nebo jiné nečekané alergické projevy, Pan Há byl OK, tak nás dcera odvezla domů.

S kartičkou a datem II. dávky. A letáčkem o tom, jak se po očkování chovat, jaké mohou být reakce na aplikaci. A hlavně připomínkou, KDY je druhá dávka.



Takže první očkování má pan Há za sebou, zatím nepociťoval žádné problémy s rukou. Nechal se oočkovat do pravé ruky, protože na levé má zrovna senzor na měření cukru.
Musím zkonstatovat, že očkování je dokonale zorganizované, poslední čekací čekárna PO očkování je prostorná místnost s oddělenými místy k sezení. S patřičnou vzdáleností od sebe 2 m.

Konec hlášení.

😀😁😂😃😄






1 komentář:

  1. My jsme s manželem oba sedmdesátníci,sice nedávno a tak jsem nás také hned v pondělí zaregistrovala.Druhý PIN zatím nedorazil.Náš kraj na tom s vakcinami není moc dobře.Jsme nejmenší a tak jsme možná stranou.
    Snad se dočkáme.

    OdpovědětVymazat

Děkuji za návštěvu a brzy zase na viděnou...

...byla jsem zvědavá,

 jak můj oblíbený autor historických románů  Vlastimil Vondruška  píše o současnosti a budoucnosti....Tak jsem si koupila knížku/elektonicko...