neděle 21. března 2021

...těžká druhá polovina

 noci. Zjistila jsem, ve 3 ráno, že nám hučí studená voda ve stoupačce. Po konzultaci s mladými, ano, jsem mrcha, vzbudila jsem je.... Jsem zastavila vodu v celém bytě a pak už jsem nemohla spát. Dopoledne přijel Zbyněk, obnažil vnitřnosti zabudovaného WC, zjistil prasklinu na ventilu. Takže pracně vydolovat ven, našel nový v OBI, objednat....Nové vyzvedne po obědě ve výdejním okénku a přijede k nám namontovat. Zase jedna "nová" věc v bytě.

Včera bylo venku částečně slunečno, dneska už je zataženo a dopoledne i 2x sněžilo. Chvíli.




Začala jsem nové ponožky, vyšla další e kniha od Julie Caplin.
Tentokrát Japonsko a jeho krajina a zvyky. A romantický vztah, samozřejmě.
Jako vždy se mi moc líbí.....


Klidný den a zdraví všem.
💗💙💚💛💜



Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za návštěvu a brzy zase na viděnou...

...byla jsem zvědavá,

 jak můj oblíbený autor historických románů  Vlastimil Vondruška  píše o současnosti a budoucnosti....Tak jsem si koupila knížku/elektonicko...