sobota 20. března 2021

...z tepla

 domova to tak nevypadá, ale venku je -7.

Protože jsem si včera po obědě dala šlofíčka, spala jsem v noci málo a když už, tak dost neklidně. A ráno jsem byla zase v 6 na nohou. Pan Há má tohle lepší. Nebo muži všeobecně ???

Včera jsem zkoukla nové video Haegreendal a dám ho sem. Z mnoha důvodů. Jednak abych si ho zapamatovala, protože je tam spousta maličkostí, které usnadňují život v domácnosti a druhak....Druhak je to, že mám u ní pocit zvolnění života, vše v klidu, snad se nepletu a není to jen pro video naaranžované. Je to mladá rodina, chlapeček už vyrostl a asi chodí do školky, muž do práce a ona je doma. Možná pracuje z domova ?? Nevím.

...nejdříve trochu úklidu

...ukládání potravin do lednice...Líbí se mi, nakupuje asi ve větším množství, zabalí balíčky, rozstříhá, uloží do lednice v krabicích, odebírá jen množství potřebné na 1 nebo více porcí. Maso, uzeniny, zelenina, dobrý nápad se spodní stranou pórku do vody a pak odřezává čerstvé výhonky. V jiném videu má dívka nakrájené i máslo na plátky, jednotlivě zabalené v potravinovém papíru, uložené v krabicích, máslence, a při vaření odebere jeden plátek....

...lehké jídlo s brokolicí. Všeobecně je známé, že Korejci jedí maso málo, navíc i v malé porci a milují zeleninu naživo i tepelně upravovanou. I prodávané maso má jinou úpravu než u nás. Tenké plátky na uložení do mrazáku apod. Neříkám, že nekupují i větší kusy, ale většinou si je po nakoupení upraví do mrazáku...Ne, nebyla jsem tam, ale mám to vysledované z videí.

...filtrování a ukládání oleje po smažení

...použití rýžovaru s rýží současně s vaječný jídlem v misce. Tuto úpravu vajec bych taky ráda vyzkoušela. Není to první video, které jsem viděla s tímto pokrmem. Vejce, voda, koření, nasekaná cibulka, nadrobounko maličko zeleniny nebo ani ta ne, pečlivě zamícháno a vařeno v páře. Jedí s rýží a dalším jídlem v miskách okolo. Vaření v asijských zemích je pěkné, ale pracné, zabere spoustu času. Ale mně se líbí, včera jsem v záchvatu představ o stolování objednala ještě jednu misku, větší, na sporákové zapékání....Joj, taková jsem já.

..atd. atd.


A abych nebyla jen v daleké cizině. I u nás se najdou dívky/ženy, které se věnují jejich/našemu životu. A  klidný a spokojený život je jejich životní náplní i posláním.

Na Instagramu sleduji sestry MAMAMI. Mají i blog https://blog.mamami.cz .
Už jsem asi o nich psala.

Tak.
Penzum splněno, podle itineráře ze včera, hihihi.

Klidný den a zdraví všem.
A děkuji za vaše návštěvy u mne, vážím si toho, že někoho zaujme nějaká moje myšlenka....
💗💙💚💛💜




Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za návštěvu a brzy zase na viděnou...

...byla jsem zvědavá,

 jak můj oblíbený autor historických románů  Vlastimil Vondruška  píše o současnosti a budoucnosti....Tak jsem si koupila knížku/elektonicko...