pátek 5. března 2021

...pátek, z mého

 života seniorky.

Ráno jsem vstala plná síly a hned začala uklízet, vytírat, to pan Há ještě spal. Když vstal, tak jsem vyluxovala. Zbývá mi jen sanita a prach, ale to si nechám na odpoledne. Nebo dopoledne později při vaření oběda, až popadnu dech....

Venku je -1 a padá drobný sníh, na fotkách to vidět není....



Minule mi s nákupem přišla bílá vejce, tak jsem je začala vyfukovat, na malování pro děti ???? Jedno už mi puklo při vymývání, velký fuk jsem asi udělala a dírka se mi mooooc zvětšila. Takže už jich bude jen 7.


Včera odpoledne jsem nastříhala softšelky pro Simonku a ušila. Dneska musím najít ve skříni vhodné náplety, asi černé, a dodělat to. Do konce víkendu. Snad.


Deka pro neteř připravená k odeslání do Obory, teď už jen čekám na vhodnou krabici / tato je z nákupu z eshopu Aktin včera.../. Mohla by být ta pravá. Uvidím, deku můžu zmáčknout, snad to bude stačit. Zásilkovna bere balíky jen do určité velikosti a váhy. Ale tahle by mohla být dobrá a vyhovovat všem. Mně i dopravci.

Nástěnka v pokojíku s malůvkami dětí z léta a podzimu. Simončin vousatý děda....poprvé. Mám jich víc, děda jí asi k malování inspiruje. Mě ještě nemalovala, hihihi.
A vizitky a pohlednice, které vkládají Vlněné sestry k nákupům. Mám zatím pokaždé jiné a je mi líto je vyhodit, tak zdobí taky. Jako malůvky.


Za chvíli si půjdu připravit zeleninu na vaření oběda a pak dojdu s odpadem. I tato cesta je promyšlená, musím ještě rozebrat jednu krabici z balkonu, byla v ní hlína a květináče. Ty zase dám do malé skříňky, co jsem na balkon dala a bylo v ní  například před vánoci cukroví. 
Pak udělám k obědu tu očištěnou zeleninu / kapustu, cibulku, česnek, cuketu, mrkev / s tofu a rýží.
Včera jsme dojedli druhou porci vepřového masa se zeleninou a nastavovanou kaší
 / vařené brambory 2 díly našťouchat, vařený bulgur nebo kroupy 1 díl, sádlo, utřený česnek cca 4 stroužky, dosolit, opepřit podle chuti a sušená majoránka...vše smíchat...mňam, i jen to by mi stačilo, bez masa /......

A už je zase pátek.....Den na rekapitulaci dnů uplynulých a pomyšlení na dny příští.

Klidný den a zdraví všem.
💗💙💚💛💜


Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za návštěvu a brzy zase na viděnou...

...byla jsem zvědavá,

 jak můj oblíbený autor historických románů  Vlastimil Vondruška  píše o současnosti a budoucnosti....Tak jsem si koupila knížku/elektonicko...