pátek 12. března 2021

...a už je zase

 pátek.... Pohled z balkonu na krajinu, spíš tedy na nebe. Plné pásů temných mraků, valí se po obloze, chvíli slunce, chvíli stíny. Jih je docela jasný, východ temný, ten moc z balkonu nevidím. Kousek.

jihovýchod


jih


a temný jihovýchod....po druhé.....


Mám už dneska vyluxováno, vytřeno, kytky zalité, už jen utřít prach. Tak sedím u pc. Za půl hodiny mi přivezou nákup, tak jsem v klidu a čekám na něj ....

Najela jsem v úklidu na RYTMUS nikoliv RUTINU. Tak právě o tom povídají dvě sestry, které mají společný blog, společně píšou knížky o designu a krásném domově, pořádají kurzy...

https://blog.mamami.cz

https://www.instagram.com/p/CMKnzteLf0U/

Sleduji je i na Instagramu, ale žádných kurzů jsem se neúčastnila. Jen občas převezmu nějakou jejich myšlenku nebo nápad. Teď po přestěhování víc než dříve, protože jsem se "zbavila" spousty balastu, snažila jsem se při stěhování nechat si jen věci, ke kterým mám citový vztah. A nebo jsou důležité pro život.💗

Další oblíbenou osobu jsem našla už před delší dobou na blogu a v současnosti i na Instagramu.

http://janaathome.blogspot.com

Za dobu mého sledování už zařizuje s manželem druhou přestavbu starého domu, jde jí/jim to moc pěkně. Fotky z jejich bydlení jsem objevila i na Favi.cz. Je vidět, že je to moc baví.

https://www.instagram.com/p/CMKONTIrbKC/

Ona je pro mne inspirativní a inspirující. Na jednu stranu je mi líto, že už nemáme domek....💙

A teď z úplně jiného soudku. Takového, který je plný krásných fotek a krásných slov. Tak to je Petra z Plzeňska a její https://obycejneradostizivota.blogspot.com. Výlet na hranici jednoho okresu, jak zmiňuje na okraj v textu .... A nejen krajina jí zajímá.💚

A kdo má rád pěkné věci, nádherné obrázky a krásně napsané slovo, ten by se měl zastavit u www.oringle.cz. Mladá žena, která kvůli svému snu o tvoření a malování opustila učitelské povolání...Doufám, že ne navždycky, v počátcích jsem jí sledovala ještě jako učitelku a vedla si moc dobře. Ale plní si svůj sen a o to v životě jde. S tím snem je spojená spokojenost a vyváženost života každého z nás. Není nic horšího, než když někdo "chodí do práce", trpí a v podstatě to TAM nesnáší. U Oringle máte pocit lehkosti, radosti ze života....I když i ona má určitě na svém nebi tu a tam nějaké temnější mraky. Jako, koneckonců, každý z nás. Doufám a věřím, že jí její láska k životu a elán vydrží celý život. A chuť malovat a tvořit...💛

A abych taky zabrousila někam za hranice všedních dnů... Tak tady je jeden finský blog designerky a milé ženy http://keltainentalorannalla.blogspot.com. To všechno si budu muset pořádně prohlédnout, narazila jsem na ní nově.....A líbí se mi to....I když etnické věci moc nemusím a bohémská nejsem ani trochu. 💜 Ale nikdy neříkej nikdy.....

Tak, duhová srdce pro tento pátek jsem rozdělila a jsem s tím sama spokojená. Je toho tolik, co si musím na internet vyhledat, prohlédnout, přečíst a vyslechnout.

Nákup už je doma a společnými silami s panem Há jsme ho uklidili. Ta a jdu si za odměnu uvařit dobré kafe.

                                                   Klidný den a zdraví všem.

                                                          💗💙💚💛💜






Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za návštěvu a brzy zase na viděnou...

...byla jsem zvědavá,

 jak můj oblíbený autor historických románů  Vlastimil Vondruška  píše o současnosti a budoucnosti....Tak jsem si koupila knížku/elektonicko...