středa 31. března 2021

...a ještě příprava

 na dny plné jídla a mlsání...., které o víkendu určitě přijdou.

Objevila jsem pěkné video o přípravě salátů. Je jich moc, u mě vede kuřecí, krevetové tyčinky a vajíčkový.... I když mám ráda i ty listové. A ten z grilované zeleniny a hub šitaké.....mňam. Na ovocné moc nejsem, byl i bez zálivky, na tu jsem byla zvědavá.

Paní salátka / tak jsme říkali kuchařce, co připravovala saláty v závodce v nemocnici před drahně lety..../ je moc šikovná. Má předem připravené různé řezy stejné zeleniny a z ní pak směsi zelenin. Ty pak kombinuje. Třeba stejný salát, co je základem pod avokáda, použije a jemně nakrájený na jiné proužky a ochucený používá k plnění čtvrtek avokáda, které leží na tom základu z větších kousků. A takových triků tam je víc.

Je to divné, ale v konceptu mám dobré video....no snad už je to OK....


Tak jdeme na to, ne ????
💗


Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za návštěvu a brzy zase na viděnou...

...byla jsem zvědavá,

 jak můj oblíbený autor historických románů  Vlastimil Vondruška  píše o současnosti a budoucnosti....Tak jsem si koupila knížku/elektonicko...