pátek 19. března 2021

..a ještě duhovky,

 pro tento týden....

důchodkaevka má na svém blogu ledasco....Včetně tohoto koláče, pekl manžel.....💗

chudobka naposledy nepsala o kovidu a těžkém životě zdravotníků. Ale dneska téma mně lehce blízké,

" volba" co s tím" před přestavbou starého domu...Já měla zase stěhování....Vzpomínky....💙

A tady pro změnu vietnamské bagety u mnou sledované asijky v Evropě....


Všechno, co sem dávám z YT je "čerstvé"....💚

A protože spektrum mých zájmů je široké, narazila jsem na blog  Mé radosti....Tady mě zaujalo, jak se všechno vrací. I já před dost lety dostala dvě misky ? talíře ? Háčkované a měla jsem je dlouho, do zaprášenosti. A pak jsem je vyprala a byla, jako každý mladý člověk, netrpělivá a zbavila jsem se jich. Nějaký čas jsem je měla jako dečky a pak....????....Nevím.
Takže další vzpomínka.💛

A poslední duhové srdce je pro Vlněné sestry a jejich živé pletení....č.7. Živě vysílané ve středu 17.3. ve 20,00 hod., já je sledovala též live. Mám je moc ráda, vždycky do mne vlijí chuť na pletení a i životní optimismus. Je dobré mít kamarádky, byť virtuální.


💜

Celý den se dneska honí mraky se slunce, sníh s deštěm.
Já uklidila byt, převzala a uklidila nákup od https://www.rohlik.cz.
Jak říkal pan Há, ti kurýři tě už musejí znát, hihihi. Myslím si, že tu byl pokaždé jiný....
Potom jsem vařila oběd, četla si. Což mě uspalo, tak jsem si dala šlofíčka.  Potom jsem zase přebírala knoflíčky, knoflíky, špendlíky, věci ke stroji...
No a byl večer.
Mluvila jsem s dcerou, jela z práce, kam chodí na "odpolední", když zeť už může po home office hlídat děti.
Taky trocha prádla, něco uklidit, něco mokré pověsit. Znáte to, ženy, že ? V domácnosti je pořád CO dělat.
Dodělala jsem březnové ponožky, tak jsem za špičkou těch dubnových.... I když rozpleteného mám dost.
Tak a teď je pro dnešek opravdu konec....

Klidný večer všem.
A zdraví.....
💗💙💚💛💜






Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za návštěvu a brzy zase na viděnou...

...byla jsem zvědavá,

 jak můj oblíbený autor historických románů  Vlastimil Vondruška  píše o současnosti a budoucnosti....Tak jsem si koupila knížku/elektonicko...