pátek 5. března 2021

...tak jsem tu zase,

 na pár slov.... Jak jsem prorokovala.

A pár obrázků.

Došila jsem Simonce lítací kalhoty softšelky. Podle návodu od Mamas, gumu do pasu i do nápletů na nohavice nechám na dceři. Jak si Simonku změří v pase atd..... Tentokrát kalhoty bez jinobarevných kolen a já dělám kapsy vložené, nikoliv nakládané....


Dopoledne mi přišel balíček s ponožkovkami. Od https://www.divokeklubicko.cz. Rychlé dodání, kvalita OK. Děkuji, na přízi  byla sleva....Z modré ponožkovky chci výhledově Ondrovi uplést svetr, z barevných ponožky k akci #upletusiponozky na Instagramu.


A k nákupu jako dárek 4 ozdůbky s knoflíkovýmí dírkami. Na svetr ? Na čapku ?


Díváme se na biatlon z Nového Města na Moravě, dneska hoši, moc jim to nejde, těm našim, ale koukáme rádi. A fandíme jim. Já u toho načala přízi. Jako pauza mezi svetry....

Klidný páteční večer všem.
A zdraví.
A děkuji za vaše návštěvy u mne....
💗💙💚💛💜


Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za návštěvu a brzy zase na viděnou...

...tak zase

 pondělí, ráno docela chladno, ale slunce. O víkendu byly nad Olomoucí bouřky a docela prudký déšť. To se střídalo se slunečním úpalem. Když...