čtvrtek 11. března 2021

...čtvrtek a zase je tu

 zataženo a sychravo....A pocitově dost zima, -6.

V ručních pracích jsem se zase, po dopletení ponožek, vrátila ke svetru....


Včera jsem posmutněla, volala mi dcera. Jsou v práci v karanténě, kovid udeřil na její kolegyni, prý zrovna na tu, co se bála nejvíc....A nosila respirátor ještě před příkazem.....😔
Takže zase nám zbývá jen ten počítač a mobil. Ale, hlavně ať jsou  doma a v pořádku....A mohlo by bý hůř....Tak jsem vděčná za to, co máme.

Vcelku nic nepotřebujeme, ovoce, zeleninu a ostatní nákup mi zítra dopoledne přiveze Rohlík. My oba jdeme příští středu k zubaři. Jen to máme na vyjití z bytu. A další týden má pan Há přeobjednané oční v nemocnici, tak uvidím, jak to bude s čísly nemocných. Buď tam půjdeme nebo ještě znovu přeobjednám. Nic nás tam nežene, jen kontrola očí pro paní MUDr. diabetoložku.

Tak jdu chystat zeleninu na oběd, dneska zase dušená s nudličkami vepřového masa a rýží. Já rýži miluji, pan Há se jí taky nebrání. Proto mám ráda "čínu". 

Klidný den a zdraví všem.
💗💙💚💛💜




Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za návštěvu a brzy zase na viděnou...

...tak zase

 pondělí, ráno docela chladno, ale slunce. O víkendu byly nad Olomoucí bouřky a docela prudký déšť. To se střídalo se slunečním úpalem. Když...