úterý 30. března 2021

...nezadržitelně

 se blíží konec března a čtvrt roku 2021 bude za námi.

Zlatý déšť ve váze pomalu začíná rozkvétat. Když jsem ho chystala do vázy, odřezky spodních částí se mi nechtělo vyhodit, tak mám ještě jednu minikytičku v pokoji.



Dneska mám v plánu vaření a chci plést. Ruka už se natolik zlepšila, že mi to "dovolí". I když jsou okamžiky, kdy to palčivě zabolí. Ale už to není jako ještě před několika dny.😄
Včera jsem vytvořila jednoduché přání k Velikonocům, potom jsem ho začala rozesílat. A už byla i nějaká odezva. 
Mimo jiné od Uršuly /76/, starší kolegyně z toxikologie, která prodala byt v Ústí / včera jí to realitní agent řekl / a bude muset seriózně přemýšlet o tom, co si s sebou bude brát. A pak už jen hurá, cesta do Olomouce. Možná už jsem o tom psala, má tady jedinou dceru, lékařku ve Vojenské nemocnici.😀
Že by se toxiholky začaly houfně stěhovat do Olomouce ???
Ne, dělám si legraci. To jen my dvě jdeme na stará kolena za dětmi. Ostatní jsou pevně zakotvené na severu.....I když třeba Eva má syna momentálně bytem v Dánsku, tak člověk nikdy neví......😁
Tak jsem na to Uršulino stěhování zvědavá. Je v Ústí opravdu sama. Vyvdaná dcera, kterou od mala vychovávala, je léta provdaná v Německu, dcera v Olomouci, vnučka lékařka v Českých Budějovicích, vnuk lékař v Karviné. A sestru má léta letoucí v Plzni. Takže místo, aby se jejich cesty za ní směrovaly do Ústí, budou směrovat na Olomouc....Už se těším, že se uvidíme i my dvě.😁
A aby to nebylo jen o Olomouci, hihihi. 
Moje úhlavní přítelkyně Jana, která taky žije v Plzni, dělá novou kuchyni. Včera poslala obrázek vymalovaného a nachystaného prostoru, nábytek má v krabicích. A dneska sestavují...Musí mi hned poslat nějaké fotky, abych věděla zase  něco nového ze západu.😃
Tak jsem si zase pěkně pustila pusu na špacír. A popovídala jsem si dobře. Pana Há většina těhle věcí nezajímá, reakce žádná, tak alespoň takto.....
Jdu.....

Klidný den a zdraví všem.
💗💙💚💛💜



Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za návštěvu a brzy zase na viděnou...

...byla jsem zvědavá,

 jak můj oblíbený autor historických románů  Vlastimil Vondruška  píše o současnosti a budoucnosti....Tak jsem si koupila knížku/elektonicko...