sobota 6. března 2021

...všeho s /M/mírou,

 říkávaly jsme v práci, po práci.... Všechno nej...všem Mirkům, dneska mají svátek, všimla jsem si v kalendáři. Já Mirka ve svém okolí nemám, ale několik, doslova, jich se mnou chodilo do základní školy. A Václavů taky několik.....

Sobota začala rychlou ranní návštěvou dcery, něco přinesla nám, něco odnesla. A šla do práce...

Nezdá se to, ale bylo -7, sluníčko to ale ozářilo a určitě půjde teplota nahoru.



Tak, kdo si dneska odnese duhové srdce ?

Asi začnu u Vlněných sester, které pletou zdravotníkům.....💗

Další duhovka podle mne patří Lidovkám, které jediné momentálně čtu. Dnes jejich výčet a statistika současné situace....💙

Tady jeden tip na vyplnění času, třeba když se děti učí...A jaro se blíží, takže, síťovek není nikdy dost.💚


A nejen prací živ je člověk. Recept na kimči rychlý salát z okurek...nebojte se angličtiny, i oči překládají....💛


A poslední, fialové srdce, jsem si nechala pro sebe....Za to, jak jsem už udělala patu na ponožce z příze, co došla včera...💜


Jinak užívejte mládí, produktivní věk, stáří, zdraví, že jste s dětmi, partnery, že mluvíte po telefonu s rodiči, prarodiči, přáteli.
O tom je život.

Klidný den a zdraví všem.
💗💙💚💛💜




Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za návštěvu a brzy zase na viděnou...

...byla jsem zvědavá,

 jak můj oblíbený autor historických románů  Vlastimil Vondruška  píše o současnosti a budoucnosti....Tak jsem si koupila knížku/elektonicko...