pátek 19. března 2021

...člověk by nevěřil,

 ale už je zase pátek....

Taky to tady v Olomouci vypadalo na jaro, i když mrzlo. Všichni mi do mobilu říkali, jak na severozápadě sněží, maminka dokonce, že jel i pluh....A dneska jsem vstala do poprašku sněhu z noci a další poletuje. Mrzne. Takže zatím žádné jaro.



Jsem tady jen na skok, už mám vytřeno, uklizenou koupelnu a spol. Pan Há ale ještě spí, takže vysavač ještě počká.
Včera se u nás zastavila dcera, jako obvykle něco přivezla, něco odvezla.
Předevčírem mi přišel balíček od handaum.cz/cs/.
A proč jsem si vybrala další korejský eshop ? Tady jsem totiž objevila korejské dlouhé lžíce s hůlkami, tudíž jsem pak přidala ještě misky na zapékání na plynu a pár maličkostí. Třeba velké balení ramen nudlí, velké balení řasy ochucené sezamovým olejem. Z té jsem zaimprovizovala a uvařila polévku podle Maangchi.


Opravdová improvizace, místo vepřového kuřecí maso, řasa taky nebyla to pravé, ale oběma nám to s panem Há chutnalo. Byla jsem tak nabuzená, že jsem to ani nevyfotila. Dneska druhý díl, tak se pokusím to vyfotit.....
Jo a taky koření na pravou korejskou polívku, ale to jsem dala dceři....



Pan Há vstává, jdu pokračovat v úklidu, ať to mám za sebou......
Zatím.....

💗💙💚💛💜






Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za návštěvu a brzy zase na viděnou...

...byla jsem zvědavá,

 jak můj oblíbený autor historických románů  Vlastimil Vondruška  píše o současnosti a budoucnosti....Tak jsem si koupila knížku/elektonicko...