pátek 26. března 2021

...konec týdne,

 už druhý den slunce.... Ale má být o víkendu zataženo.



Včera jsem byla hodinku s vnoučaty na procházce, dvakrát se sklouzli, Ondra vyfotil selfíčko s babičkou a proběhli se.
Zbyněk nám zatím namontoval nový lustr v ložnici. Pak přišla i dcera a jeli domů....😀 Byli jsme oba rádi, že jsme je chvíli viděli. I s respirátory....




Tak a co bude dneska na tabuli s duhovými srdci ?

Když už jsem u těch mých ne příliš kvalitních fotek, napadlo mě sem dát odkazy na jinačí fotografky.. Třeba https://fotodasaf.blogspot.com , která dala na svůj blogu výzvu o fotografování oblohy....💗
A přestože  to bylo teprve včera, už má i odezvu, třeba u Vyzobané slunečnice 💙
A nemusím chodit daleko ve svých oblíbených stránkách...nádherné fotky od Jitky to jako vždy jistí svou precizností a vůbec...Chtěla bych takhle umět fotit, ale na to nemám stroje ani trpělivost.💚
A aby toho nebylo málo, ještě pěkné fotky u http://vijanavi.blogspot.com, I její předchozí příspěvek je moc čtivý. Věneček z pedigu/pediku, zdobený sušenými kvítky je moc pěkný.💛
A aby to nebylo pořád o fotografování, přidávám inspirativní příspěvek https://stestivmemzivote.blogspot.com o její pevné vůli ve válce s nadbytečnými kg. Tu vůli bych taky potřebovala.....💜

Hotovooooooo.......rozdáno.

Klidný den a zdraví všem.
💗💙💚💛💜






Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za návštěvu a brzy zase na viděnou...

...byla jsem zvědavá,

 jak můj oblíbený autor historických románů  Vlastimil Vondruška  píše o současnosti a budoucnosti....Tak jsem si koupila knížku/elektonicko...