úterý 2. března 2021

...březen, za kamna vlezem....

 a v dubnu uvidíme.....

Včera byl rušnější den. Po obědě jsme oba jeli k panu zubaři. Já tam pobyla na křesle přes hodinu s otevřenou pusou.... Cestou domů jsme se od tramvaje pěkně prošli, svítilo sluníčko.

Při psaní včerejšího příspěvku jsem nemohla za boha vložit video, písničku....A dneska se mi to povedlo jí TAM dovložit....Jsem ráda, myslela jsem si, že se zase v blogeru něco změnilo.

Dneska po ránu je pěkná mlha. Proti včerejšímu slunci.


Cestou od balkonu jsem si všimla, jak se mi rozjela oliva. Mám to odříznout ? Nevím, jsem ráda, že přežila stěhování. A poloha jí asi vyhovuje.


Tady pohled na jeden svetr v procesu. V koši vedle stolečku je druhý, tam už pletu první rukáv. Takže to střídám. Ten v koši je těžší na váhu, takže kvůli ruce pletu jen chvilku a pak zase pár řad na hnědém....Další ponožky, na březen, jsem začala, ale jsou mimo snímek.  I když jsem včera u https://www.divokeklubicko.cz objevila moc pěkné ponožkovky, tak váhám.....Jestli neobjednat něco nového a ty zbytky, co jsem z nich nahodila další ponožky, nenechat na deku z čtverců , třeba podle Katrincola....
Stejně teď nemám volno, třeba najdu i jiné návody.....


Takže pohled na můj svetr je o kousek níž, nechce se mi video posouvat, hihihi.

....moje práce i zábava.....

Yarn Along March 2021


Dneska dopoledne domácnost, musím žehlit a prát drobnosti....rukavice apod, co nosíme ven do dopravních prostředků a i jiné věci, samozřejmě.....
A na pátou hodinu je pan Há objednaný na očkování proti kovidu, ve Fakultní nemocnici, uvidíme jak se dopravíme. Dcera se nabízela s odvozem....
Takže i dneska mám o zábavu postaráno....

Klidný den a zdraví všem.
💗💙💚💛💜



1 komentář:

  1. Tak to je tedy paráda. Nás brzy teď čeká stavba krbu tak jsem vlastně docela dost zvědavá, jak to celé dopadne no... Někdo říká, že je to náročné jak čert a někdo zase říká, že je to vlastně docela dost jednoduché. Asi nám nezbývá nic jiného, než to zjistit :)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za návštěvu a brzy zase na viděnou...

...byla jsem zvědavá,

 jak můj oblíbený autor historických románů  Vlastimil Vondruška  píše o současnosti a budoucnosti....Tak jsem si koupila knížku/elektonicko...