neděle 28. března 2021

...pěkně

 studená a podmračená neděle.....







Ještě pořád to zavání zimou, dneska zvlášť.
Stromy ještě nemají předjarní pupeny, tráva je ještě suchá, jen na několika místech zelená, pár sedmikrásek. Jen na záhonech vedle vchodu jarní kytky už kvetou, sněženky, bledule....
Pan Há pospává, v TV nic moc, já chodím tak trochu od něčeho k ničemu...
Tak zase máme letní čas.....
Jen přestavět rádio s budíkem mi zabralo dost času, nevěděla jsem, kde mám návod. Ale našla jsem....

Tak dneska jen malá ochutnávka z Instagramu....
Svambi  a její krásné lněné i jiné produkty. S tištěnými obrázky.....
Loli.eli s dětskými i dospělými šaty....ou....
A nakonec, pro dnešek, ukázka toho, jaký si my lidé děláme doslova bordel v oceánech a mořích....4ocean. Sleduji je už dlouho a občas mi přechází zrak....
I když je pravdou, že ani u nás se nemáme za co "stydět". Vyrovnáme se plnohodnotně čuňatům od moře....včetně turistů tam jezdících, samozřejmě....Cestou z lékárny jsem odbočila na trávník a "psí stezku" za obchod, nařezat si větvičky do vázy. A co odpadků tam leželo a padalo ze stráňky od obytných domů, to mě překvapilo....

Klidný den a zdraví všem.
💗💙💚💛💜


Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za návštěvu a brzy zase na viděnou...

...byla jsem zvědavá,

 jak můj oblíbený autor historických románů  Vlastimil Vondruška  píše o současnosti a budoucnosti....Tak jsem si koupila knížku/elektonicko...