sobota 7. srpna 2021

...tak jsem po týdnu

 zase doma v Olomouci.....

Bydleli jsme v https://www.booking.com/hotel/cz/apartmany-angel.cs.html , jsme s ubytováním moc spokojení. Apartmán akorát pro nás, všechno účelné a vše potřebné na jednom místě.

K prababičce Toničce několik set metrů a všude jinde autem.

Jeden den , pršelo, do Ústí nad Labem. S několika hračkami pro vnoučka za kolegyní do bývalé práce....


Potom do parku, fotky snad někde najdu.....druhý den do Pampalánie


Další dny do malých i velkých skal v Tisé....










Jako každý rok na Děčínský Sněžník a zkontrolovat otisk mušle....jestli ho někdo neukradl...třeba....











Potom do lesa na studánku mezi dvěma stromy a kytky, borůvky a houby....







Jeden den k Vlčímu jezírku , fotky mám, ale nevím kde.....

A hlavně popřát prababičce Toničce k 91.narozeniným.....






atd. atd. atd......

Prostě týden akcí a chaosu.....

Klidný den a zdraví všem....
💗💙💚💛💜



















Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za návštěvu a brzy zase na viděnou...

...byla jsem zvědavá,

 jak můj oblíbený autor historických románů  Vlastimil Vondruška  píše o současnosti a budoucnosti....Tak jsem si koupila knížku/elektonicko...