úterý 10. srpna 2021

...snad už je líp,

 s naraženým bokem pana Há....Po dvou nocích spaní v sedu a maličko/dost prohekaných nocích si vlezl po snídani do mé postele a spí....

Včera jsem začala plést červencové ponožky,  tvar podle mě, ale vzorek jsem našla v knize o ponožkách od Vlněných sester. Na tvarování a pletení podle nich si budu muset najít víc času...1.angličtina, 2.podle mého pletení to bude taky OK.

Málem jsem to sem nedala. Vlněné sestry a jejich 24.povídání na YouTube/YT.


Protože jsem při vydání nebyla doma, nechala jsem si to až na návrat. I když WiFi tam byla. Ale, když jsme se všichni připojili, bylo to na ní moc, hihihi.

Taky jsem se nachystala na čtení knížky, jednou zase od českého spisovatele. A navíc, za pár dní bude premiéra filmu podle ní....Nebo už byla teď, koncem července....

Olomoucký rodák Patrik Hartl....


A moje e kniha, teprve začnu.....


A ještě moje malá, zpožděná, ruční práce. No co, snad do konce srpna upletu i ty srpnové podle #upletusiponozky....Nějak to neumím napsat.....😁



Uklidila jsem balkon, hortenzie poslala spolutchýni na zahrádku, něco už odplodilo a příští rok s m/Mírou.....Ne, že by mne to nebavilo, ale výsledek nebyl tak fantastický, abych z toho měla i užitek.
Moje inspirace na balkonové pěstování/ v mém případě minipěstování / koupila s manželem dům a asi teprve teď to bude jízda....



Změna je život, doufám, že nezmění název.... Her 86 m čtverečních.....😀





Tak teď jen jahody, pár kytek na rekreaci venku/oliva.....


Moje tisovské vratiče ještě chvíli.....



A když už jsem měla ruce od hlíny, přesadila jsem pileu z miminčího květináčku do většího.
 Snad se jí to bude líbit.


Pan Há už vstal, tak půjdu uvařit kafe, koupila jsem na Rohlíku Drip It, tak to ozkoušíme i doma. 
Ale o tom až příště.

Včera jsem měla objednaný nákup od Rohlik.cz, objednala jsem "pytel" paprik na lečo, Tak jsem je přebrala, velké nechám na plněné papriky v rajské omáčce a dneska budu dělat TO lečo....

Klidný den plný slunce všem.
💗💖💙💚💛💜




Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za návštěvu a brzy zase na viděnou...

...byla jsem zvědavá,

 jak můj oblíbený autor historických románů  Vlastimil Vondruška  píše o současnosti a budoucnosti....Tak jsem si koupila knížku/elektonicko...