neděle 22. srpna 2021

...neděle od rána

 zase chladnější a taky zataženější. Fotky venku nedělám, vypadá to takhle po ránu pořád stejně. Pan Há po snídani v 6 hodin ještě zalehl v ložnici, děti naopak v plné síle. Snídají buchty, Ondra trochu na tabletu, Simonka s malými hračkami u televize.... Já vařím hovězí na polévku, až bude hotovo, udělám v papiňáku ještě guláš. Mám jeden hrnec, takže se to musí vystřídat....

Tak si čtu své nejstarší oblíbené blogy....

evulekotule nejen o pracovních úspěších, ale teď o dovolené v Česku, dovolené v Polsku ??? Život rozmanitý, mají tři děti, k tomu šije patchworkové deky, batohy a nosítka pro děti.... a ta práce taky něco energie sebere. Prostě nesmírně všestranná mladá žena....💗

Mirka z Milý deníčku ! momentálně v těžké životní situaci. Mám ráda její slova o šití, pěstování kytek, vnučkách...Mnohdy byla a je pro mne velkou inspirací v šití. Někdy je život tak těžký, že má člověk pocit, že VÍC neunese ale, unese..... bude líp !💙

I Petka z Dědečkova zahrada je na malém rozcestí ve svém životě, nové bydlení a kolotoč práce okolo něj na https://uveliskuvpodoli.blogspot.com. Měla pauzu ve psaní, vyplněnou prací na novém bydlení a dohlížení na dědečkově zahradě.....a ještě k tomu její oblíbené háčkování a knihy. A vnoučata... Koneckonců  je to navíc knihovnice a i v knihovně měli mnoho změn a práce....A protože práce šlechtí, ona musí být velmi vyšlechtěný tvor.....💛

A do tvrdého jádra mých oblíbených blogů/i nejdéle sledovaných... patří i olomoucká Jana Grešáková. Pokaždé u ní najdu něco, nad čím pokývám hlavou, že to taky znám. Šití, práce, děti, chalupa, knihy, filmy, přátelství, láska. Její "nová" láska zase není tak nová, už jsou to dva roky, jak sama konstatuje.....jen tak dál, Jano, to je prostě život a jeho změny....💜

A v neposlední řadě mezi moje trvalky patří Soňa Malinová a její http://www.malinovasona.com. To je blog sám pro sebe, její práce, koníčky, knihy, filmy, výlety. Manžel a dospělé děti..... Všechno se mi u ní líbí a je mi i inspirací pro můj život.....💕

Poklid končí, Ondra si hraje s helikoptérou z Lega, včera složenou, takže se motá Simi před obrazovkou....a znáte ta sourozenecká hašteření. Já je neznám, máme jedináčka, ale už se s tím seznamujeme, hihihi.

Ale bude líp, tady třeba je naše foto z rukou Ondry.

Táta/já, máma/Simonka a naše dítě......😀😁😂 Přišel jsem z práce a dostal dítě na klín, aby mohla servírovat jídlo.....Na jednom tácku řízek a brambory/šité ne mnou tedy, na to já nemám..... Na druhém vynikající dřevěné sušenky s modrou polevou. A k tomu "kakajo" v konvičce. Prostě dokonalý rodinný servis....



Veselý, byť chladný, den všem.
Já už ho mám, jsem v babiččím nebi......
💗💙💚💛💜


Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za návštěvu a brzy zase na viděnou...

...byla jsem zvědavá,

 jak můj oblíbený autor historických románů  Vlastimil Vondruška  píše o současnosti a budoucnosti....Tak jsem si koupila knížku/elektonicko...