čtvrtek 26. srpna 2021

...prší, má se tu po ránu

 zastavit dcera. Čeká jí tu ten balík, který jsem včera převzala od dopravce. Dáme kafe a popovídáme.

Venku začalo před chvilkou pršet. Je tam pěkně hnusně na konec srpna. Bože, už je konec srpna, konec prázdnin, to TO zase uteklo. Jako voda mezi prsty to proteklo.




Včera večer jsem si myslela, že dodělám první rukáv u svetru, ale už jsem nemohla. Spíš se mi zavíraly oči a pak si pletu očka a protože pletu dvojitě, někdy mi sklouzne mohérová tenká příze a musím se k očku vracet. Tak jsem to odložila.

Moje zákoutí.....




A začalo pro mne období pálení svíček.

Malé zákoutí pana Há.


Dnešní, nejnovější, recept u Maangchi...pikantní vepřové se zeleninou a rýží....




Dneska vaření oběda, uklidím vyprané prádlo. Včera jsem ho sebrala z balkonu do košíku. Jindy rovnou uklízím a rozděluji, včera večer už se mi nechtělo.
Budu plést a když to už "nepůjde", budu si číst.
Mám taky v záloze film, ještě jsem se na něj nedívala, inspirovala mne Jana Grešáková .
Docela dost kladných doporučení a hraje v něm můj oblíbený Viggo Mortensen.
Takže tak.
A ještě sem uložím jedno video s tuniským háčkováním. Jednoduché a dobře to vypadá.... Možná i z nějaké makramé šňůry na tašku nebo kabelku.


Pan Há vstává, slyším klapnout dveře. Asi se taky těší na dceru....

Klidný den všem.
💗💙💚💛💜








Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za návštěvu a brzy zase na viděnou...

...byla jsem zvědavá,

 jak můj oblíbený autor historických románů  Vlastimil Vondruška  píše o současnosti a budoucnosti....Tak jsem si koupila knížku/elektonicko...