úterý 31. srpna 2021

...říjen ??? listopad ????

 Tak by klidně mohlo být psáno dneska v kalendáři. Ale není, je poslední den prázdnin roku 2021, poslední srpnový den.

Venku je jen 8 st., drobně prší. A mlha už trochu odešla, ale v noci byla pěkně hustá.



Včera byl pro mne aktivní den. Dopoledne k zubaři, cestou domů v Kauflandu, kde už jsem dlouho nebyla. Jen pár drobností a pak na tramvaj a domů. Za pár dní snad otevřou nový Kaufland nad námi, u nové kruhové křižovatky/objezdu na Tabulový vrch. Určitě si najdu tu možnou nejkratší cestu tam pěšky, tam do mírného kopečka, a domů to bude s nákupem pěkně z kopce, hihihi.
Koupila jsem si tam dvě malé chryzantémy na balkon, růži jsem dostala od dcery.




A asi poslední kvítky na oleandru, už pomalu přemýšlím, co s ním přes zimu.....


Sousedi jdou do práce a to je znamení, že za chvíli vstane i pan Há.

Měl toho včera taky dost, protože jsme ještě jeli se zetěm přepsat adresu na technický průkaz, poslední věc, kterou jsme ještě neudělali po přestěhování.
Když Zbyněk volal, že vyjíždí z práce/v Lošticích, začalo pěkně pršet a dokonce byla bouřka. Ale jemu se to hodilo zrovna včera, tak jsme vyšli s deštníky.... Za hodinu jsme byli hotoví, bylo jen 5 lidí před námi.😀
A pak zase hned domů, byla špička a já z toho byla hotová. A to jsem neřídila....😇
Takže poslední pouto s Ústím přerušeno. S adresou. S Ústím zdaleka ne. Jedeme tam s dcerou a dětmi za 14 dní. Ona má sraz se spolužáky, já s mou maminkou.... a hlídání dětí.....Naši muži budou tři dny sami doma....😃
Dneska snad přijde poslední balíček a zase bude klid. Včera jsem ještě přijala jeden pro dceru.
Takže dneska jen domácnost a chtěla bych plést.
Držím sama sobě palce, abych to dodržela.

Klidný den všem.
💗💙💚💛💜



Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za návštěvu a brzy zase na viděnou...

...byla jsem zvědavá,

 jak můj oblíbený autor historických románů  Vlastimil Vondruška  píše o současnosti a budoucnosti....Tak jsem si koupila knížku/elektonicko...