čtvrtek 12. srpna 2021

...slunečno a letně....

 Dopoledne, v době, kdy jiní teprve vstávají a snídají, jsme vyjeli 16tkou do Parku Malého Prince.

Je to tam hezké, hodně už vzrostlých stromů, umělý povrch sportovišť a tráva toho ostatního. Hezké pro procházky s kočárkem, pro seniory...Dokonce psí hřiště s prolézačkami a psími záchodky...Jen ten vodotrysk jsem přehlédla, nebo byl vypnutý?? Tak brzy po ránu/v devět ???

Pro děti dost málo místeček, myslím na dětské radovánky. Na jediném hřišti s kolotočem, houpačkami bylo hodně dětí a Ondra tam ani nijak nechtěl....

Takže procházka, Simonka vylezla po kamenech... a šli jsme domů. Jenže autobus, do kterého jsme nastoupili měl konečnou blíž než my bydlíme... Tak jsme kusanec cesty prošli pěšky, zastavili se v obchodě a hurá domů, vařit oběd.

 















Cestou z parku jsme obdivovaly veliké keře ibišků, na jednom hodoval čmelák s prdelkou silně zaprášenou pylem. 




No a pak do Tesca pro maličkost...., melouna, limču a domů. Já vařila, děti se zabavily, pan Há hrál karty.



Panenky po dceři mají nové šaty, některé tedy....




Já bych tedy spala....

Klidný den všem.
💖💗💙💚💛💜



















Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za návštěvu a brzy zase na viděnou...

...byla jsem zvědavá,

 jak můj oblíbený autor historických románů  Vlastimil Vondruška  píše o současnosti a budoucnosti....Tak jsem si koupila knížku/elektonicko...