pondělí 23. srpna 2021

...honem jdu napsat

 můj příspěvek, aby nebyla ta tvář z poštovní známky dlouho první na ráně....

Včera jsme pobyli odpoledne ještě i s dcerou a vnoučaty. Přinesla mi nádherné gladioly/mečíky a já si je moc užívám...




Před pátou odpoledne odjela s dětmi domů, hned tu bylo ticho, které nemám ráda. Ale je pravda, že za pár dní je zase uvidím. je to jiné, než když odjížděli na 4-6 týdnů z Ústí do Olomouce. To teprve to ticho bolelo.....

Dneska jsem vstala do mokrého rána, bylo jen něco přes 10 stupňů, ale teď se maličko projasnilo. Uklízela jsem, vytřela, vyluxovala, utřela prach, ostatní zase až po pauze....

Čtu si oblíbené blogy, maily a dopisovala jsem některá čísla do mobilu, změnila jsem, konečně, operátora. Na stejného s celou rodinou. Až na mou maminku....

A co ještě nového nejen v mém, ale i virtuálním světě ?

SROS z Kambodže dneska/včera připravovala rejnoka a to je asi pro nás exotika, stejně jako některé druhy ovoce a zeleniny. Pěkně zaměstnala své bratříčky....


A protože mám plnou lednici zeleniny, hledala jsem zase něco nového...
A našla jsem recepty na úpravu zelí/klasického"zimního", já tedy momentálně zelí nemám, ale recepty si schovám. Tj. odkazy. Na všechno mám chuť.....
VEGE IS


A něco z českých luhů a hájů. Videa jsem sem už dávala, tak odkaz na celé její portfolio videí.
Každý týden otevírá balíček od různých prodejců přízí a ukazuje je, jednak dává odkazy na eshopy a ukazuje konkrétní příze a klubíčka. A v některých videjkách z těch klubíček tvoří....

Tak zase jdu.....

Klidný poslední celý týden prázdnin, všem.
💗💙💚💛💜








Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za návštěvu a brzy zase na viděnou...

...byla jsem zvědavá,

 jak můj oblíbený autor historických románů  Vlastimil Vondruška  píše o současnosti a budoucnosti....Tak jsem si koupila knížku/elektonicko...