úterý 24. srpna 2021

...dneska je tak chladno,

 že jsem se opakovaně dívala do kalendáře, jaké je dneska datum....

Po obloze plují temné mraky a fouká pěkně studený lezavý vítr. Jako kdyby bylo tak o dva měsíce víc.

Včera jsem měla oběd od dcery. Udělala sojové maso, fazolky v moc dobré omáčce s kostkami cukety. Panu Há jsem k tomu dala brambory, sobě všechny tři saláty podle Vege Is. Tedy dva a kimči.



Dneska dopoledne jsem upekla panu Há mufinky se zbytkem borůvek a cuketovou nádivku/paštiku, podle jednoho videa....


Z velké cukety zbylo přesně na polovinu z návodu, povedla se, Snědli jsme jí dneska k obědu.
 Taková dietka.
Nic moc se mi dneska nechce dělat....jdu si číst.

Klidný den všem.
💗💙💚💛💜









Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za návštěvu a brzy zase na viděnou...

...byla jsem zvědavá,

 jak můj oblíbený autor historických románů  Vlastimil Vondruška  píše o současnosti a budoucnosti....Tak jsem si koupila knížku/elektonicko...