sobota 21. srpna 2021

...víkend s dětmi....

 Večer jsme oknem viděli dva balóny, tak jsme si o tom dlouho povídali. Mířily na Přerov, občas plamenem ohřívaly vzduch do balonu....


 Sobotní dopolední výletoprocházka.

kukuřičné bludiště Olomouc

Mám toho plné tlapky a nejsem sama. Cestou domů jsme ještě v obchodě koupili Granko a kuličky do polévky/dneska cuketové s trochou mrkve. Bez pojmenování z čeho je....polévka prošla.....



Mezi stromy nad kukuřičným polem je FORT XIII., tam jsme byli vloni, má otevřeno jen o víkendu/měl.









Děti dostaly za vyplněnou kartičku a otázku odznaky a pochvalu.....
...psala jsem dceři....
takže odznaky a navíc byla Simi nejchytřejší z nás, protože slečna se ptala, co mají slova společné...já řekla Saharu, Ondra cosi bručel a Simi řekla poušť a to bylo správně.....


A na zpáteční cestě míjíme Aquqpark a Centrum Haná.
Po obědě si děti hrají/staví Lego....Pan Há si čte, já píšu.....

Krásnou sobotu všem.
💗💙💚💛💜





Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za návštěvu a brzy zase na viděnou...

...byla jsem zvědavá,

 jak můj oblíbený autor historických románů  Vlastimil Vondruška  píše o současnosti a budoucnosti....Tak jsem si koupila knížku/elektonicko...