pátek 30. července 2021

...ještě jsem sem

nedala pár připomínek o tom, že i my, já a pan Há, ještě nejsme na odpis....

Napadlo mě to včera odpoledne, když jsem šla s dětmi dolů do "herny" na ping pong neboli pinčes. Já, absolutní/skoro nesportovec jsem hrála= pokoušela se o hru. Nasmáli jsme se všichni tři. Pan Há včera odmítl, ale minule hrál s námi.

Dávám sem všechny fotky. Jednak je fotila Simonka/4 roky a aranžmá podle jejího pohledu... A za druhé právě proto, že asi nakonec někde o něco ťukla objektivem, ten se zasekl a tudíž náš letitý fotoaparát zemřel.....Takže poslední fotky....

Simonka se osvědčila jako sběrač/zvedač míčků pro dědu. Tomu shýbání nedělá dobře....




Fotografka zátiší....




A takhle jsem vypadala i včera, poprvé s pálkou.....


Tahle fotka se Simonce zvláště povedla, kdybych chtěla, nepovede se mi to......



Na chvíli jsme si otevřeli i dveře ven. Boční východ domu s nájezdovou rampou. Tudy chodím ven s odpadky a opačně po nákupu do vozíku, abych ho nemusela vynášet ty schody před hlavním vchodem. Ale pak jsme uznali, že míčky létaly až ven a sběračka ani já už jsme nestačily....hihihi. Simonka ještě stačila nafotit nějaké kytky a pak se foťák "zasekl".....



Prostě nestíhám hlídat míček, trefit se do něj a stírat si u toho pot z čela....
Ne, Ondrově kvalitě se vyrovnám. Byl už hrát i s tátou a ten ho naučí víc než já.....


A ještě tedy ty květy a la Simonka. Povedly se jí.....





A tohle je fotografka osobně.....


Klidný den všem.
💗💙💚💛💜



 

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za návštěvu a brzy zase na viděnou...

...to bude na

 dlouhé lokte, ta moje léčba zlomených žeber. Vysadila jsem léky proti bolesti, no, zatím nic moc, ale žiju. Pořád spím v polosedě a nesmím ...