sobota 28. srpna 2021

...po odpolední svačině

 začalo pršet.....


Včera jsem vyzvedla po obědě Simonku, šly jsme spolu pro vejce/nakonec nákup za 400... Odpoledne hraní, razítkování, malování, pohádka na tabletu.... Nechtěla ani TV ani počítač, prostě se opičí po Ondrovi , který hraje minecraft na mém tabletu, že. Potom jsme dělaly těsto a pekly medvědy. Po večeři ještě film Čapí dobrodružství. A pak už spát....



A ráno spaní do půl sedmé, je vidět, že jí ráno opravdu budí její parťák Ondra.....



V devět si pro ní všichni přijeli, jeli na chatu....
Já měla namočené formičky na medvědy, tak jsem je umyla a suším na slunci.
K obědu dušená kapusta a bramborová kaše, polévka z vody po vaření kapusty...ani zrno nazmar.


No a taky jsem převlékla naše postele, vyprala, usušila na balkoně, Druhou pračku jsem prozíravě pověsila na sušák v pokojíku. A taky ano, sotva to na balkoně uschlo, tak začalo pršet.
No a teď lenoším, čtu blogy, koukám na videa.

Přestože bych mohla být skoro jejich babička, tak je sleduji.....
A Cup Of Style
Dneska celé s jen Nikolou. Dodělali jim dřevěnou část rekonstruovaného bytu, jsem ráda, že nám to ukázala. Mají to tam moc pěkné.
Na začátku mluvila o konečném úklidu oblečení do nových skříní a systému, který si zavádí. Ve všem s ní souhlasím. U mne zkušenosti po stěhování. A snažím se i své/naší dceři vtlouct do hlavy, cos dlouho/rok/dva/ nedej bůh víc let neměla na sobě, toho se zbav.... Jakoukoliv cestou, kterou zmiňuje i Nikola. Poslechněte si jí. Mladá a chytrá....
Jo a má pěkné nové brýle.....


Já to nakonec v bytě v Ústí vzala z gruntu, musím si proto koupit nové zimní kozačky a černé lodičky třeba do divadla..... Loni jsem celou zimu, kvůli pandemii, vydržela ve dvojích zimních sportovních botách...Takže pane Baťo, čekejte mne.....

A ještě nějaké letní studené jídlo, polévka s krevetami....


Teplé by to určitě šlo taky....

Tady jedno video mladé dívky, pochlubila se novou lednicí....Mě zaujaly ty rolky z baklažánu/lilku v rajské omáčce...Mám ještě dva v lednici.


Tak a už je toho zase dost.....

Klidnou sobotu, poslední o prázdninách 2021, všem.
💗💙💚💛💜













Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za návštěvu a brzy zase na viděnou...

...byla jsem zvědavá,

 jak můj oblíbený autor historických románů  Vlastimil Vondruška  píše o současnosti a budoucnosti....Tak jsem si koupila knížku/elektonicko...