pátek 20. srpna 2021

...a zase páteční ráno....

 Ano, brzy bude podzim, cítím to ve vzduchu.



Přesazená pilea si snad na větší květináček zvykla. A dostala novou "ochranu". Ty moje bílé tu trochu v našem bíle vymalovaném bytě zapadají....


Taky jsem zase vzala na milost pletení. Tohle jsem tedy v prudkém létě nemohla, bylo mi pod tím horko, když mi to leželo na klíně a lepily se mi na to ruce. Dopletla jsem spodní rantl a ukončila tak nekončící tělo svetru. Včera jsem nahodila první rukáv. A budu prvně ujímat na zúžení. Na to je prsten/ počítadlo od Vlněných sester úplně fantastické....
......počítadlo na palec/já, mám duhové.....

Jsem tedy pletařská ostuda, všichni už Anker´s kardigán mají dopletený...Ale já ho mám s mohérem a stejně by ho nikdo v parnu nenosil, tj. moje chabá výmluva, hihihi.






Včera přidala Kimmie/ PetiteKnit na YT sešívání dětského svetříku plochým stehem. Sešívání svetrů je moje další neoblíbenost, proto mám ráda svetry v kuse.... I když zase pak ta hromada na klíně při doplétání rukávů. Všechno má své klady i zápory. A víte, že K. bude mít další miminko, proto asi nová etapa svetříků, hihihi.

💗

A protože se počasí má střídavě kazit a lepšit, tak sem dám ještě nějaký tip na zkrácení volného času, ale hlavně na inspiraci.
Turecké provenience je toto video s tuniským háčkováním zase jednou jinak. Já tedy umím jen základní pletení tam a zpět, dokonce jsem kdysi háčkovala i dvoubarevný vzor... Tohle je moc pěkné. Třeba na miminčí deku. Jen nevím, kolik těch korálků tam má přednavlečeno, to mě taky zaujalo. Hihihi.

💙

A pro šičky patchworku taky jeden typ, snad ne pozdní, nápad na vánoční šití. Líbí se mi to, ale nemám v syslírně skoro žádné látky do zelena a nové kupovat nebudu....Možná strom dohněda ??? Ale ne, ukládám to sem jako inspiraci někdy příště.

💚

A abych pořád jen něco nešila, nepletla, neháčkovala, nevařila....na ploše pc...
Taky trochu něco ze sourozenecké lásky a krásy české krajiny.
Po dovolené u moře pro změnu Orlické hory s Katkou ze Svět podle Katky .

💛

Ne, nesedím pořád u počítače. Konečně jsme se sešly s Uršulou. Byly jsme na podrbání si v cukrárně Katrin, mimochodem proslulé svým pečením a pečivem všeobecně....I vánoční cukroví pečou. Mimo jiné, že.
 Za dobu, co jsme tam seděly, odnesli si lidé dost krabic a krabiček domů.
💜
Bylo to moc fajn, přálo nám i počasí a mohly jsme sedět venku na sluníčku. Probraly jsme první poslední. Já objevila kus nového města. Je tam i vinotéka, květinářství, dvě lékárny, kousek Lidl, Billa u Katrin  co bys kamenem dohodil aj. Taky Albert a hlavně naše "příslušná" pošta na kterou musím chodit pro doporučené nedodané...A další autobus/21, kterým se dostanu domů. Ale tam jsem jela jiným/16  ze stejné zastávky kousek od našeho domu. Tak tam má U. nový byt v Olomouci, momentálně ještě rekonstruují a bydlí u dcery. Ale už se jí to blíží. Těší se na to, začne přijímat své hosty/sestru, kamarádky  a bude zase ve své společenské kůži. Já jsem v tomhle proti ní břídilka, nejsem tolik společenská a spíš se věnuju panu Há... a rodině, odjakživa.
💘
Taky jsem, konečně, naložila čerstvé kimči a dva saláty z okurek podle vegetariánských receptů od 
Vege is . Už jsem sem taky něco dávala.
Zatím jsou v lednici. Dneska dělám k obědu cuketové placičky a k tomu se budou perfektně hodit jako příloha.
Hned před dvanáctou hodinou jedu pro Simonku do školky, po o.... a později odpoledne mi/nám přivezou i Ondru. A budou s námi o víkendu. 
Takže tak.

Klidný den všem.
I celý víkend, kdybych se sem nedostala....
💗💙💚💛💜
















Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za návštěvu a brzy zase na viděnou...

...byla jsem zvědavá,

 jak můj oblíbený autor historických románů  Vlastimil Vondruška  píše o současnosti a budoucnosti....Tak jsem si koupila knížku/elektonicko...